ایکاردی به دنبال جدایی از پی‌اس‌جی؛ شروع مذاکرات با یوونتوس

ایکاردی به دنبال جدایی از پی‌اس‌جی؛ شروع مذاکرات با یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - نیکو شیرا خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی نمی خواهد فصل آینده در پاریس بماند.

به گزارش فوتبالی، این منبع ادعا کرده است که ایکاردی در پاریس خوشحال نیست و مذاکراتی را برای حضور در یوونتوس در فصل آینده آغاز کرده است. یکی از دلایل تصمیم ایکاردی این است که در ترکیب در مقابل کاوانی نیمکت نشین شده است.

ایکاردی تا ژانویه یکی از بهترین بازیکنان پاریسن ژرمن بوده است. بازیکن آرژانتینی به واسطه گل هایش اعتماد توماس توخل را به دست آورده است و به بازیکنی تبدیل شده است که تقریبا همه توپ هایش را به گل تبدیل می کند. اما در سال 2020 فقط سه بازی انجام داده و آمارش به شدت افت کرده است.

گفته می شود که واندا نارا وکیل و همسر ایکاردی مذاکراتی را با یوونتوس انجام داده است. تیم تورینی مشکلی برای پرداخت 65 میلیون یورو برای خرید این بازیکن ندارد. قرارداد فعلی ایکاردی با پی اس جی قرضی است و در پایان قراردادش باید به اینتر برگردد اما بعید است که نراتزوری ها تمایلی به بازگشت وی داشته باشند و به همین خاطر واندا در حال مذاکره با تیم های مختلف است.بدین ترتیب ایکاردی پس از یک سال حضور در پاریس دوباره به فوتبال ایتالیا باز خواهد گشت.