پس‌لرزه‌های شکست؛ دروازه‌بان لیورپول تهدید به مرگ شد

پس‌لرزه‌های شکست؛ دروازه‌بان لیورپول تهدید به مرگ شد

پایگاه خبری فوتبالی - آدریان دروازه بان لیورپول پس از نمایش وحشتناک خود در لیگ قهرمانان اروپا و اشتباهاتش در حذف تیمش مقابل لیورپول به مرگ تهدید شد.

به گزارش فوتبالی، در پی مصدومیت آلیسون این دروازه بان اسپانیایی در ترکیب قرار گرفت که شب بدی داشت و روی گل اولی که اتلتیکو به ثمر رساند، مقصر بود. دفع اشتباه آدریان باعث شد تا مارکوس یورنته گل اول را به ثمر برساند. اتلتیکو بعد از این گل، دو بار دیگر گلزنی کرد و با نتیجه سه بر دو پیروز شد تا قاطعانه به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

آدریان در پایان بازی پیامی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:" از نتیجه امشب بسیار ناراحت و ناامید هستم. حقیقتا این چیزی که انتظار داشتیم نبود. از همه هواداران به خاطر حمایتشان تشکر می کنم. همچنان برای ادامه فصل اهداف بزرگی داریم. لیورپول همیشه برمی گردد."

اما پاسخ هواداران لیورپول به او خیلی تند بود. یک هوادار نوشت:"از باشگاه من برو بیرون. حتی وستهام هم تو را نخواست." یک کاربر دیگر نوشت:"اگر غیرت داشته باشی دیگر برای لیورپول بازی نمی کنی. قراردادت را فسخ کن. دیگر نمی خواهیم تو را ببینیم."

در حال حاضر هشتگ "آدریان بمیر" صدها بار در توئیتر مورد استفاده قرار گرفته است و خیلی از هواداران، این بازیکن را "بی شرم" خوانده اند.

البته برخی از کاربران هم از آدریان حمایت کرده اند. یک نفر نوشته است:" وقتی به شخصی توهین می کنید، شما بازیکن لیورپول نیستید و خود شما شرم آور هستید."