رونالدو در قرنطینه است و به ایتالیا برنمی گردد

رونالدو در قرنطینه است و به ایتالیا برنمی گردد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در پی مثبت شدن تست کرونای هم تیمی اش دنیله روگانی تصمیم گرفته است که در زادگاهش مادیرا بماند و به ایتالیا بازنخواهد گشت. رونالدو بدین ترتیب تصمیم گرفته است که خودش را در قرنطینه قرار بدهد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن پرتغالی پس از اتمام بازی اینتر و یوونتوس به مادیرا سفر کرد تا با مادرش دولورس آویرو که دچار سکته شده ملاقات کند و در کنار وی باشد. در همین مدت، کمیته المپیک ایتالیا تصمیم گرفت که همه فعالیت های ورزشی را به علت شیوع ویروس کرونا تا 15 فروردین تعطیل کند و بدین ترتیب یوونتوس به جز بازی هفته آینده مقابل لیون تا چند هفته دیگر بازی نخواهد داشت. اما نکته این جاست که احتمال لغو بازی وجود دارد. روگانی به کرونا مبتلا شده است و به همین خاطر همه تمریتات یوونتوس تعطیل شده و بازیکنان این تیم نیز در قرنطینه قرار دارند

بازیکن پرتغالی با اجازه باشگاه یوونتوس سه روز مرخصی گرفته بود تا به مادیرا برود اما به نظر می رسد که مرخصی وی خیلی طولانی تر باشد. با توجه به تست کرونای مثبت روگانی، کریستیانو فعلا تا مشخص شدن شرایط خود در فونچال در کنار بقیه اعضای خانواده اش خواهد ماند.

رونالدو روز گذشته از دولت ایتالیا مجوز پرواز اختصاصی خود به تورین را گرفته بود و انتظار می رفت که در روز پنجشنبه در جلسه تمرینی شرکت کند اما این تمرین لغو شده است و به همین خاطر رونالدو سفرش را لغو کرد.