واکنش عجیب کلوپ به هواداران لیورپول: دستتان را کنار بکشید احمق‌ها!

واکنش عجیب کلوپ به هواداران لیورپول: دستتان را کنار بکشید احمق‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ در حال ورود به ورزشگاه آنفیلد پیش از دیدار حساس شب گذشته برابر اتلتیکو مادرید واکنش عجیبی را به هواداران تیم خود نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، پیش از آغاز بازی جو بسیار عجیبی در اطرف و داخل ورزشگاه خانگی لیورپول حاکم بود و اتوبوس این تیم مورد استقبال بسیاری از افراد که با مواد آتش زا در دست حمایت خود از مدافع عنوان قهرمانی را نشان می دادند، قرار گرفت. هواداران لیورپول تمام تلاش خود را می کردند که برای جبران شکست 0 - 1 دیدار رفت به تیمشان روحیه بدهند. زمانی که تیم از تونل بیرون آمد بسیاری از هواداران دست های خود را به سمت کلوپ و بازیکنان دراز کردند تا با آنها دست دهند. اما ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد کلوپ چندان از این اتفاق استقبال نکرده و پیش از این که بی توجه به سمت زمین حرکت کند، خطاب به هواداران تیم خود می گوید: " دست های خود را کنار بکشید احمق های لعنتی! " 

بدون شک واکنش این سرمربی آلمانی مربوط به نگرانی ای است که در روزهای اخیر درباره شیوع ویروس کرونا همه گیر شده و بسیاری از افراد را در انگلیس نیز درگیر کرده است. به بازیکنان گفته شده که در حین ورود به زمین با یکدیگر دست ندهند و بسیاری از بازی ها در اروپا نیز پشت درهای بسته برگزار می شود. با این حال این واکنش کلوپ به هواداران لیورپول بازخورد خوبی در شبکه های اجتماعی نداشته است. 

1070