لیورپول 2 – اتلتیکو مادرید 3: بازگشت کاریوس و پایان رویا!

لیورپول 2 – اتلتیکو مادرید 3: بازگشت کاریوس و پایان رویا!

پایگاه خبری فوتبالی – مارکوس یورنته، بازیکن تعویضی اتلتیکو مادرید دو گل در وقت اضافه زد و یک پاس گل داد، و باعث شد این تیم در خانه لیورپول با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد. به این ترتیب قهرمان دوره پیش لیگ قهرمانان از این رقابت‌ها کنار رفت، و اتلتیکو با پیروزی در مجموع 4 بر 2، به مرحله یک‌چهارم نهایی رسید.

لیورپول بازی رفت را در مادرید یک بر صفر باخته بود، اما در بازی برگشت، در دقیقه 43 آن گل خورده را جبران کرد. ضربه سر گئورگینیو واینالدوم روی سانتر عالی الکس اکسلاد-چمبرلن دروازه یان اوبلاک را باز کرد. اوبلاک پیش از دریافت این گل، واکنش‌های فوق‌العاده‌ای انجام داده بود. او در نیمه دوم هم با مهارهای تماشایی‌اش مانع گل‌زنی لیورپول شد، و یک بار هم ضربه سر اندی رابرتسون به تیر دروازه او برخورد کرد.

بازی با نتیجه یک بر صفر در وقت معمول به پایان رسید و به وقت اضافه رفت. روبرتو فیرمینو در دقیقه 94 اولین گل خود در این فصل در آنفیلد را زد. سانتر واینالدوم با ضربه سر عالی فیرمینو همراه شد که به تیر برخورد کرد، و در برگشت خود فیرمینو گل‌زنی کرد.

اما اتلتیکو سه دقیقه بعد نتیجه را برگرداند. آدریان، دروازه‌بان لیورپول به شکلی عجیب که یادآور دوران حضور لوریس کاریوس بود، توپ را به ژائو فلیکس داد، و این بازیکن به مارکوس یورنته تازه‌وارد پاس داد و او هم با ضربه‌ای زمینی دروازه را باز کرد. آدریان روی این ضربه واکنش خوبی هم نشان نداد.

یورنته در دقیقه 1+105 گل دوم اتلتیکو را هم زد و کار را برای لیورپول بسیار سخت کرد. آلوارو موراتا تازه‌وارد توپ را در زمین لیورپول گرفت، و آن را به یورنته سپرد. یورنته هم توپ را به گوشه دروازه زد.

آلوارو موراتا در دقیقه 1+120 گل سوم را هم به ثمر رساند. او که با آدریان تک به تک شده بود، شوتی زد که دروازه‌بان لیورپول می‌توانست آن را بگیرد، اما موفق به این کار نشد و به این ترتیب، دیه‌گو سیمئونه با شادی فراوان در کنار زمین به جشن با بازیکنانش پرداخت. رویای دفاع از عنوان قهرمانی هم برای شاگردان یورگن کلوپ به پایان رسید.

8444