سیمئونه و فیلیپو؛ برادرانی که فوتبال ایتالیا را فتح کردند

سیمئونه و فیلیپو؛ برادرانی که فوتبال ایتالیا را فتح کردند

پایگاه خبری فوتبالی – سیمئونه اینزاگی و فیلیپو اینزاگی لیگ‌های ایتالیا را قبضه کرده‌اند.
به گزارش فوتبالی، سیمئونه و فیلیپو، دو برادر از خانواده اینزاگی با تیم‌های تحت هدایت خود در ایتالیا دوران بسیار موفقی طی می‌کنند. سیمئونه اینزاگی توانسته با لاتزیوی جذابش در سری‌آ شاهکار کند و عقاب‌ها را تا حدی به صدر جدول نزدیک کند که کسب جام برای آن‌ها دور از دسترس نباشد. لاتزیویی‌ها این هفته حتی فرصت داشتند در صورت توقف یوونتوس به تنهایی در صدر قرار گیرند اما هم‌اکنون با تنها ۱ امتیاز با صدرنشین رتبه دوم را از آن خود کرده‌اند. لاتزیو بهترین خط دفاعی و بهترین تفاضل گل را در اختیار دارد و جام قهرمانی در نزدیکی آن‌ها حضور دارد.

از سوی دیگر فیلیپو اینزاگی نیز پس از چند تجربه مربیگری ناموفق در میلان و بولونیا حالا با بنونتو در صدر جدول سری‌ بی قرار دارد و با اختلاف امتیازی که ایجاد کرده می‌توان مطمئن بود قرمز و زردها فصل آینده در سری آ حضور خواهند داشت و در آن صورت دیدن تقابل دو برادر جذاب‌تر از همیشه خواهد بود.
هرچقدر فیلیپو در دوران بازیگری‌ از برادر کوچکترش موفق‌تر بود اما حالا سیمئونه روی نیمکت، مربی بهتری نسبت به فیلیپو شده است. این دو برادر تنها یک‌سال و در فصل ۹۵-۱۹۹۴ در تیم پیاچنزا با هم هم‌تیمی بوده‌اند.

1101