افتضاح مدیریتی میلان: رانگنیک پیشنهاد روسونری را رد کرد!

افتضاح مدیریتی میلان: رانگنیک پیشنهاد روسونری را رد کرد!

پایگاه خبری فوتبالی – به گزارش اسکای اسپورت دویچلند، رالف رانگنیک حاضر نشده پیشنهاد میلان را بپذیرد. میلان می‌خواسته که او هم مربی، و هم مدیر ورزشی این تیم شود.

زوانیمیر بوبان، مدیر ورزشی سابق میلان گفته بود که ایوان گازیدیس، مدیر باشگاه، او را دور زده و با رانگنیک در دسامبر مذاکره کرده تا او را به این باشگاه ببرد. پائولو اسکارونی، رییس باشگاه هم تایید کرد که مذاکرات اولیه با این مربی صورت گرفته است. این صحبت‌های بوبان باعث شد او از میلان جدا شود، اما حالا به نظر می‌رسد که رانگنیک هم به میلان نخواهد رفت.

گزارش‌ها حاکی از آن است که میلان نتوانسته رانگنیک را متقاعد کند که برای فصل بعد به این تیم برود. گفته می‌شود که نگرانی او از نظر بازی جوانمردانه مالی بوده است. میلان در این فصل به این دلیل مجبور شد از لیگ اروپا کنار برود. او به این ترتیب نگران آن بود که نتواند بازیکنانی که می‌خواهد را بخرد. او همچنین می‌خواسته که بتواند هر انتقالی که می‌خواهد را انجام دهد، و سبک بازی خودش را هم در میلان جا بیندازد.

استفانو پیولی در حال حاضر مربی میلان است. او تاکید کرده که تا زمانی که مربی این تیم است، با تمام وجود برای میلان تلاش خواهد کرد. اما از صحبت‌های او هم برمی‌آید که می‌داند برای فصل بعد جایی در میلان نخواهد داشت.

8444