بازی بارسلونا و ناپولی، در آستانه لغو

بازی بارسلونا و ناپولی، در آستانه لغو

پایگاه خبری فوتبالی – سه‌شنبه بود که تصمیم گرفته شد بازی بارسلونا و ناپولی به دلیل شیوع ویروس کرونا پشت درهای بسته برگزار شود. مدارس شهر مادرید تا دو هفته دیگر تعطیل هستند، و مقامات محلی اعلام کرده‌اند که تا آن هنگام، تمامی سفرها بین اسپانیا و ایتالیا لغو می‌شود. به این ترتیب احتمال این که بازیکنان ناپولی بتوانند به نوکمپ برسند و بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار کنند بسیار کم است.

دیشب والنسیا با نتیجه چهار بر سه در خانه مقابل آتالانتا شکست خورد و نتیجه بازی در مجموع 8 بر 4 شد. این دیدار در حالی برگزار شد که حتی یک تماشاگر هم در مستایا حاضر نبود، به جز مجسمه یکی از مشهورترین هواداران والنسیا. سپس آنخل تورس، رییس ختافه اعلام کرد که تیمش حاضر نیست به میلان برود تا با اینتر در لیگ اروپا بازی کند: «اگر قرار باشد ما را بازنده کنند، بگذارید این کار را انجام دهند. من از آن آدم‌هایی نیستم که دست به هر خطری بزنم. ما واقعا دوست داریم که با اینتر بازی کنیم، اما اگر این‌طور باشد که هیچی.» مارکا هم گزارش داد که اتحادیه بازیکنان اسپانیا درخواست کرده که بازی‌های اینتر – ختافه و سویا – رم لغو شود.

یوفا امروز بعدازظهر با این درخواست موافقت کرد، و اعلام کرد که این بازی‌ها فعلا برگزار نخواهند شد. حالا بحث بر سر این است که چه بر سر هفته‌های 28 و 29 لالیگا خواهد آمد. این بازی‌ها قرار است بدون تماشاگر برگزار شوند، اما با تعطیلی فوتبال در همه رده‌ها در اسپانیا به جز دسته اول و دوم لالیگا، شاید این تعطیلی به این مسابقات هم برسد. حالا به نظر می‌رسد که با توجه به لغو دیدارهای بین رقیبان ایتالیایی و اسپانیایی در لیگ اروپا، بازی برگشت بارسلونا برابر ناپولی هم برگزار نشود.

8444