فلاح‌ زاده: کرونا رفت، همه شمال برای شما!

فلاح‌ زاده: کرونا رفت، همه شمال برای شما!

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌ بان سایپا از مردم خواست قرنطینه خانگی را جدی بگیرند و به شمال سفر نکنند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، حامد فلاح‌زاده درباره وقفه مسابقات لیگ برتر بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: مطمئنا این تعطیلی طولانی مدت به ضرر ما و تمام تیم‌های لیگ برتر است ولی بنظرم این تعطیلی برخلاف سری‌های قبل، هیچ سرمربی و بازیکنی را ناراحت نمی‌کند چراکه سلامتی در اولویت اصلی قرار دارد.

او ادامه داد: در این شرایط نه تنها مسابقات، بلکه باید تمرینات باشگاه‌ها نیز تعطیل شود ولی واقعیت این است که این امکان برای تیم‌ها و سرمربیان وجود ندارد چون سازمان لیگ اعلام کرده ۲۰ روز دیگر بازی‌ها شروع می‌شود و به همین دلیل باشگاه‌ها نمی‌توانند بی‌خیال باشند و روز دهم عید تمرینات‌شان را شروع کنند. به همین دلیل در حال حاضر تیم‌ها به اجبار مشغول تمرین هستند.

دروازه‌بان سایپا یادآور شد: الان بیانیه جدید آمده که لیگ تا پایان فروردین و تمرینات تا ۱۵ فروردین باید تعطیل شود. واقعا به نظر شما بعد از آن امکان دارد که این همه بازی باقی مانده تا پایان فصل را برگزار کنند؟ من از مسؤولان تقاضا دارم همین الان پایانِ فصل را اعلام کنند و به دنبال برنامه‌ریزی با حضور ۱۸ تیم برای سال آینده باشند. این وضعیت هم به سلامت بازیکنان و هم به برنامه لیگ ضربه می‌زند.

فلاح‌زاده ادامه داد: الان نمی‌شود راجع به مسائل فنی تیم‌ها و بازی‌ها حرف زد چون تمام  دغدغه مردم و حتی خود ما بازیکنان و مربیان مسئله جلوگیری از کرونا است و امیدوار هستم کمپینی راه بیفتد تا بازیکنان مردم را به ماندن در خانه ترغیب کنند و بخواهند تا با قرنطینه خانگی از شیوع این ویروس جلوگیری کنند.

دروازه‌بان مازندرانی سایپا ضمن درخواست از مردم برای سفر نکردن ابراز کرد: مسؤولان کشور مدارس و دانشگاه‌ها را بخاطر تردد کمتر در جامعه تعطیل کردند، اما متاسفانه در روزهای اخیر شاهد بودیم که حجم سفرها به شمال حتی بیشتر از ایام عید پارسال شده است!

فلاح‌زاده اضافه کرد: ورزشکاران زیادی را می‌بینم که با  وجود بالا بودن توان بدنی‌شان نسبت به مردم عادی، از کرونا ترس دارند و در خانه‌های خود مانده‌اند ولی تعجب می‌کنم که چرا تعداد چشمگیری از هموطنان بدون توجه به مسائل بهداشتی و هشدارهایی که داده می‌شود، بارشان را بسته‌اند و به سمت شما حرکت کردند.

او تاکید کرد: ما شمالی‌ها همیشه از مردم ایران به بهترین شکل مهمان‌نوازی کردیم و عاشق هموطنان خود هستیم، اما الان واقعا شرایط مساعد نیست و خود مردم مازندران، گیلان و ... به شدت درگیر کرونا هستند. به هموطنان عزیزم می‌گویم هر وقت کرونا رفت، مثل قبل و تمام این سال‌ها، همه شمال برای آنها.

4344