شیلی بازیکنان شاغل در ایتالیا و اسپانیا را قرنطینه می‌کند

شیلی بازیکنان شاغل در ایتالیا و اسپانیا را قرنطینه می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی – شیلی قصد دارد الکسیس سانچز، مهاجم اینتر و گری مدل، بازیکن بولونیا را به قرنطینه ببرد. آنها نگران روند شیوع ویروس کرونا در ایتالیا هستند. آرتورو ویدال، هافبک بارسلونا هم تحت این شرایط قرار خواهد گرفت. 

شیلی دارد برای دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل اروگوئه و کلمبیا آماده می‌شود. بازی اول آنها 7 فروردین در اروگوئه برگزار می‌شود، و بازی با کلمبیا هم در 13 فروردین در خاک شیلی انجام خواهد شد. 

ایتالیا به دلیل گسترش سریع ویروس کرونا به قرنطینه کامل رفته است، و بازی‌های سری آ هم فعلا لغو شده است. مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار بازی‌های این فصل سری آ خواهد بود. حالا دولت شیلی قصد دارد که بازیکنان تیم ملی که در ایتالیا و اسپانیا شاغل هستند را برای احتیاط به قرنطینه ببرد.

خامی مانالیچ، وزیر بهداشت شیلی گفته است: «ما هیچ تبعیضی بر مبنای شغل افراد قائل نخواهیم شد، چون هیچ‌ کس نسبت به این ویروس ایمن نیست. قرنطینه ایتالیا برای همه مردم این کشور است. البته اگر این بازیکنان بخواهند که در خانه‌هایشان حضور داشته باشند، یا این که همه در خوان پینتو دوران (ورزشگاه ملی شیلی) حضور پیدا کنند و آن‌ جا قرنطینه شوند، این تصمیم بستگی به خودشان خواهد داشت و ما به نظر آنها توجه خواهیم کرد.»

8444