اسطوره چلسی خانه ای که خاطرات وحشتناکی برای همسرش داشت را می‌فروشد

اسطوره چلسی خانه ای که خاطرات وحشتناکی برای همسرش داشت را می‌فروشد

پایگاه خبری فوتبالی - جان تری تصمیم گرفته است که منزل 5.5 میلیون پوندی خود که سارقان به آن دستبرد زدند را به فروش برساند چرا که همسرش نمی تواند با شوک این ماجرا کنار بیاید.

به گزارش فوتبالی، در سال 2017 و در زمانی که که جان تری و خانواده اش برای تعطیلات به اسکی رفته بودند، چهار سارق وارد این خانه شدند، روی تختخواب آشغال ریختند و چهارصد هزار پوند جواهر را به سرقت بردند. جان و همسرش تونی زمانی که به منزل برگشتند و با این شرایط مواجه شدند، کاملا شوکه شدند.

یکی از دوستان اسطوره 39 ساله چلسی می گوید:" این خانه یادگار آن شب وحشتناک است و آنها می خواهند این شب را فراموش کنند. آنها می خواهند آن اتفاق را کاملا از یاد ببرند. "

این خانه شش خوابه که یک استخر و یک آشپزخانه سرباز دارد، در حال حاضر در منطقه آکسشات قرار دارد.پلیس توانست که پس از بررسی های بسیار این سارقان را با تست DNA پیدا کند. گفته می شد که این گروه دسته ای از هواداران آرسنال بودند که می خواستند از یکی از بزرگترین اسطوره های تیم رقیب احترام بگذارند. این چهار نفر برای بیش از 27 سال زندانی شدند. 

جان تری حالا تصمیم گرفته است که با فروش این خانه خاطرات تلخ آن شب را فراموش کند. تری زمانی برای خرید این خانه از کالین مونگومری گلف باز 2.5 میلیون پوند پرداخته بود.