جلسه اضطراری مدیران فوتبال اسپانیا برای لغو مسابقات لالیگا

جلسه اضطراری مدیران فوتبال اسپانیا برای لغو مسابقات لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال اسپانیا، سازمان لیگ اسپانیا و اتحادیه بازیکنان قرار است که جلسه ای اضطراری داشته باشند تا در مورد لغو دو هفته آینده لالیگا لغو کنند و بدین ترتیب مسابقات فوتبال در اسپانیا نیز مثل ایتالیا تا روز 16 فروردین معلق شود.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون و اتحادیه بازیکنان می خواهند که دو هفته بعدی تعلیق شود در حالی که سازمان لیگ اسپانیا می گوید که با تائید دولت اسپانیا بهتر است که بازیها بدون تماشاگر برگزار شوند. تباس رئیس لالیگا می گوید که فقط در صورت دستور وزارت بهداشت اسپانیا باید بازیها لغو شود.  اتحادیه بازیکنان فوتبال اسپانیا اخیرا بیانیه ای منتشر کرده است و خواستار لغو بازیها تا پایان شیوع ویروس کرونا شده است. همچنین فدراسیون امروز همه مسابقات فوتبال به جز لالیگا و لیگ دسته دو را لغو کرده است.

از سویی اخیرا شایعاتی در مورد نیمه تمام ماندن لالیگا نیز مطرح شده است. بر اساس قوانین، در صورتی که مسابقات لالیگا به علت شیوع ویروس کرونا نیمه تمام بماند، مسئولان لالیگا و فدراسیون تشکیل جلسه می دهند تا در مورد انتخاب قهرمان تصمیم بگیرند هر چند که در قانون به صراحت اشاره شده است که حرف آخر را در این باره، فدراسیون فوتبال اسپانیا خواهد زد و نظر رئیس فدراسیون در اولویت است.