عباس‌زاده:تعطیلی لیگ کار درستی بود/ ازهواداران نساجی خواهش می‌کنم کرونا را جدی بگیرند

عباس‌زاده:تعطیلی لیگ کار درستی بود/ ازهواداران نساجی خواهش می‌کنم کرونا را جدی بگیرند

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال نساجی گفت: تعطیلی لیگ تصمیم درستی برای حفظ سلامتی فوتبالی‌ها بود.

به گزارش فوتبالی، محمد عباس‌زاده در گفت‌و‌گو با روابط عمومی باشگاه نساجی پیرامون آخرین شرایط این تیم توضیح داد.

بالاخره از بند مصدومیت همسترینگ رهایی پیدا کردی؟

 بله، ان‌شاالله از روز پنج‌شنبه می‌توانم در تمرینات تیم شرکت کنم، این مدت هم مشغول فیزیوتراپی بودم و خدا را شکر اوضاع پای چپ من خیلی بهتر شده است.

پس تعطیلی لیگ برتر به نفع تو یکی شد؟

- (باخنده) بله! این تعطیلی به نفع من یکی شد اما از شوخی گذشته سلامتی مردم و اهالی فوتبال هم مطرح است. مربیان و بازیکنان هم در معرض ابتلا به این بیماری مهلک قرار داشتند. شما تصورش را بکنید در سفرها مربیان و بازیکنان و کل اعضای تیم باید به فرودگاه می‌رفتند، سوار هواپیما شده و سپس با اتوبوس به هتل می‌رفتند و همه این موارد آنها را در معرض ویروس کرونا قرار می‌داد. به‌نظرم تعطیلی لیگ تصمیم درستی برای حفظ سلامتی فوتبالی‌ها بود.

پس می‌توانی در بازی بعدی نساجی برابر تراکتور تیم را همراهی کنی؟

با صلاحدید کادر فنی مشکلی برای این بازی نخواهم داشت.

بازی با ماشین‌سازی تبریز را که دیدی؟

مگر می‌شود ندید؟ مگر می‌شود بازی تیم محبوبم را نبینم؟ هم دیدم و هم کلی کیف کردم و لذت بردم، دست همه مربیان و بچه‌ها درد نکند که دل هواداران نساجی را شاد کردند.

فکرش را می‌کردی که نساجی مازندران در تبریز ۳ گل به تیم ماشین‌سازی بزند؟

 ۳ گل که نه اما می‌دانستم با حضور آقامحمود فکری به تیم شوک وارد شده و بچه‌ها نمایش بهتری ارائه خواهند داد. آقای فکری یک مربی فنی و باشخصیت است که من افتخار همکاری با ایشان را دارم و می‌دانستم می‌تواند از تبریز با امتیاز برگردد. البته حتماً از زحمات آقای مهاجری از قول من تشکر کنید. ایشان هم خیلی برای نساجی زحمت کشیدند و به‌دلیل بیماری دیگر نتوانستند کنار ما باشند.

فصلی که ۲۴ گل در لیگ دسته اول برای نساجی زدی، سرمربی تیم محمود فکری بود، درست است؟

 بله، آقا محمود سرمربی بود که بعداً حسین‌آقا مسگرساروی آمد، من در آن فصل ۲۴ گل برای نساجی زدم، با آقامحمود رابطه بسیار خوبی داشتم و دارم، بتوانم در ادامه مسابقات لیگ برتر هم به ایشان کمک کنم.

نساجی که در لیگ برتر می‌ماند؟

 من یک درصد هم شک نداشته و ندارم که در لیگ برتر می‌مانیم و با قدرت هم می‌مانیم، ما مالک و مدیرعامل دلسوز و کاربلدی داریم که هر دو هم مازندرانی هستند، آقایان رضا حدادیان و علی امیری سخت تلاش می‌کنند که ما اعضای تیم کوچک‌ترین مشکلی نداشته باشیم و جا دارد به‌عنوان کاپیتان تیم و به نمایندگی از همه بچه‌ها از هر دو و همین طور هیئت مدیره محترم باشگاه تشکر کنم. کادرفنی باتجربه‌ای داریم و با تلاش بچه‌ها نتایج بهتری هم انشاالله در ادامه فصل خواهیم گرفت.

این روزها بحثی از سوی مردم خطه شمال یعنی مازندران و گیلان مطرح شده و از مسافران تهرانی و سایر شهرها خواسته‌اند که به این دو استان سفر نکنند، نظرت در این رابطه چیست؟

همه ایران می‌دانند ما مازندرانی‌ها مردمی مهمان‌نواز هستیم، در طول سال همیشه با مهربانی پذیرای مهمانان شهرهای مختلف بودیم و خیلی هم خوشحال می‌شویم هموطنان خود را می‌بینیم اما الان یک شرایط بحرانی و خاص است. من خودم این مدت برای فیزیوتراپی و رفع مصدومیت خودم شمال بودم و از نزدیک وضعیت را می‌بینم که قرمز است! بعد از ریشه‌کن شدن این بیماری مهلک باز هم ما مردم شمال درخدمت همه مسافران شهرهای مختلف خواهیم بود، خواهش ما از مردم تهران و سایر شهرها فقط این است که در این بحران و عید نوروز از سفر به مازندران خودداری کنند.

گفته می‌شود برخی مردم مازندران هم هنوز کرونا را جدی نگرفته‌اند، با این دسته از مردم و هواداران نساجی چه صحبتی داری؟

یک چالشی در این چند روزه راه افتاده که ۱۴ روز در خانه بمانید، خواهش منِ کمترین هم از مردم مازندران و همه هواداران نساجی این است که در این چالش شرکت کنند و ۱۴ روز در خانه بمانند.

یکی از مشکلات بر سر راه این چالش سلامتی این است که ما ایرانی‌ها عادت داریم در عید نوروز به رسم ادب به دید و بازدید برویم، روبوسی کنیم و...

بله ولی امسال خیلی فرق می‌کند. ویروس کرونا اصلا و ابدا با کسی شوخی ندارد و نباید ما هم آن را شوخی بگیریم، با ۱۴ روز در خانه ماندن و عیددیدنی نرفتن هیچ اتفاقی نمی‌افتد ولی ممکن است با یک سهل‌انگاری فاجعه‌ای به‌بار بیاید.

به‌عنوان سوال آخر فکر می‌کنی نساجی در پایان فصل به چه عنوانی برسد؟ 

به‌نظر من نساجی تک‌رقمی خواهد شد البته نمی‌گویم چندم می‌شویم اما تک‌رقمی خواهیم شد.

7655