کمک مالی دو ستاره مطرح کره جنوبی به قربانیان کرونا در این کشور

کمک مالی دو ستاره مطرح کره جنوبی به قربانیان کرونا در این کشور

پایگاه خبری فوتبالی - پارک جی سونگ، ستاره سابق منچستریونایتد، و سون هیونگ مین، مهاجم تاتنهام، مبلغ 65 هزار پوند برای قربانیان ویروس کرونا در کره جنوبی اهدا کردند. 

به گزارش فوتبالی، بیش از 7300 نفر تا به امروز در کره جنوبی مبتلا به ویروس کرونا شده اند و 50 نفر نیز بر اثر این بیماری از دنیا رفته اند و همین موضوع باعث شده که این کشور در جمع کشورهایی قرار بگیرد که بیشترین میزان شیوع و ابتلا به این بیماری را داشته باشند. دو نفر از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال کره جنوبی که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس را نیز داشته اند، تصمیم گرفتند که به کمک مردم کشور خود بشتابند. پارک مبلغ اهدایی خود را به یک مرکز کودکان بخشید و سون نیز این کمک را به یک مرکز خیریه مردم نهاد بین المللی به نام همسایه خوب اهدا کرده است. سون در این باره گفت: " با این که در بریتانیا زندگی می کنم اما دوست دارم که کودکانی که از وضعیت پیش آمده در کره جنوبی به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند، کمک کنم. " 

سون ماه گذشته برای انجام عمل جراحی روی دست خود به سئول رفت و به نظر نمی رسد که بتواند تا پایان فصل به ترکیب تاتنهام بازگردد. پس از بازگشت این بازیکن به انگلیس، او خودش را به مدت 14 روز در قرنطینه خانگی قرار داده تا در صورت ابتلا به ویروس کرونا آن را منتقل نکند. او نیز در این باره گفت: " امیدوارم که این مبلغ بتواند که این ویروس بیش از این شیوع پیدا نکند و خصوصا به افراد نیازمندی که احتیاج به یاری و مراقبت دارند، کمک کند. "

1070