حضور ستارگان ناپولی در صف اقلام ضروری که به خاطر کرونا نایاب شد!

حضور ستارگان ناپولی در صف اقلام ضروری که به خاطر کرونا نایاب شد!

پایگاه خبری فوتبالی - ویروس کرونا به شکل دیوانه واری به ایتالیا یورش برده است. اگر در ابتدا فقط شمال ایتالیا درگیر بیماری بود حالا کل ایتالیا درگیر شده اند و این نگرانی ها به جنوب این کشور هم رسیده است.

به گزارش فوتبالی، در ساعاتی اخیر تصاویری از سه ستاره ناپولی منتشر شده است که در ساعات بامداد، به صف سوپرمارکت برای خرید اقلام ضروری و نایاب، ملحق شده اند. فرناندو یورنته، خوزه کایخون و دنیل اوسپینا در حال خرید اقلام ضروری دیده می شوند که هواداران از آنها عکس گرفته اند.

این سه بازیکن به فروشگاه زنجیره ای "کارفور" رفته اند که به خاطر ویروس کرونا 24 ساعته باز است. دولت ایتالیا در حال حاضر سعی کرده که به هواداران آرامش بدهد. کلیه فعالیت های ورزشی شامل فوتبال ایتالیا تا روز 15 فروردین تعطیل شده است.

تا کنون مقامات رسمی دولت ایتالیا ابتلای 10149 نفر به کرونا را تائید کرده اند که 631 نفر جان باخته اند و 724 نفر بهبود یافته اند. ایتالیا پس از چین دومین کشور از نظر شیوع کروناست و مقامات دولتی همه تلاش خود را انجام می دهند تا جلوی شیوع بیشتر بیماری را بگیرند. در حال حاضر احتمال تعطیلی مسابقات لیگ ایتالیا و لغو مسابقات امسال نیز مطرح شده است.