۱۱ مرد رویای شواین اشتایگر؛ آلمانی اصیل!

۱۱ مرد رویای شواین اشتایگر؛ آلمانی اصیل!

پایگاه خبری فوتبالی –  در سومین قسمت از مقالات بررسی تیم‌های مورد علاقه بازیکنان توسط مجله ۴۴۲، تیم مورد علاقه شواین‌اشتایگر را از نظر خواهیم گذراند.
به گزارش فوتبالی، این هافبک آلمانی تیم مورد علاقه خود را با سیستم ۳۴۳ تشکیل داده. دروازه‌بان تیم او مانوئل نویر است. شوینی درباره او می‌گوید: نویر بهترین دروازه‌بان جهان است بدون هیچ سوالی! اگر با او بازی کرده باشید و نویر را پشت سرتان حس کنید همیشه احساس اطمینان خواهید داشت. مهارهای او فوق‌العاده است و مانوئل همیشه نقطه شروعی در ضدحملات است. او علاوه بر سطح بالایش انسان فوق‌العاده‌ای هم هست.
شواین‌اشتایگر در خط دفاعی آلابا، ویدیچ و فیلیپ لام که سال‌ها کاپیتان تیم ملی آلمان بوده را قرار داده و درباره او می‌گوید: ما اولین حضورمان برای بایرن در یک بازی رخ داد. نوامبر ۲۰۰۲ و یک عصر بسیار سرد در بازی مقابل لنز در لیگ قهرمانان. هر دو نفرمان به عنوان بازیکن تعویضی وارد شدیم. آن زمان کسی نمی‌دانست قرار است در یک دهه آینده چه افتخاراتی کسب کنیم. فیلیپ یک بازیکن قابل اتکاست که شما هر هفته از او چیزهای جدید یاد می‌گیرد.  من به طور غریزی می‌دانستم او کجای زمین قرار دارد. هر کاری انجام می‌داد از نظر شما ساده بود اما واقعا حرکتی ساده نبود.
خط هافبک تیم مورد علاقه شواین اشتایگر شامل فیگو، اینیستا، زیدان و بکهام است. باستین در خط حمله تیم رویایی‌اش نیمار، رونالدوی برزیلی و ریبری را قرار داده. او درباره نیمار می‌گوید: بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ او را دیدم و از او خوشم آمد. او پسر خوبی است و با قلبش بازی می‌کند. نیمار از ابزی‌اش لذت می‌برد و الهام بخش بسیاری است.  او در موفقیت‌های اخیر بارسا نقش داشته. شاید بحث برانگیز باشد اما از من او بهترین بایکن حال حاضر دنیاست.
سه بازیکن ذخیر تیم مورد نظر، توبیاس شواین‌اشتایگر (برادر باستین)، توماس مولر و وین رونی هستند. مربی این تیم یوپ هاینکس خواهد بود که باستین درباره‌اش می‌گوید: او را بابت تغییر ذهنیتش برای کار با نسل جدید تحسین می‌کنم. مشکلی که بسیاری از مربیان قدیمی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و اصلا خود را به روز نمی‌کنند تا با بازیکنان جوان ارتباط برقرار کنند.

1101