طولانی ترین روند بدون برد مورینیو در کارنامه مربیگری اش

طولانی ترین روند بدون برد مورینیو در کارنامه مربیگری اش

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تاتنهام امشب باخت دیگری را متحمل شد و باخت تاتنهام مقابل لایپزیش و حذف این تیم از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی رقم خورد که آقای خاص تعدادی از مهره های کلیدی اش از جمله هری کین و سون هئونگ مین را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام سه شنبه شب در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 0-3 مغلوب لایپزیش شد و از گردونه رقابتها کنار رفت. 

مورینیو در شش بازی اخیر تیمش در تمامی تورنمنتها موفق به کسب برد نشده و این طولانی ترین روند بدون برد در طول عمر مربیگری مورینیو به حساب می آید. دراین شش بازی، شاگردان مورینیو متحمل 4 باخت و دو تساوی شدند. این باختها که در هفته های اخیر رقم خورد باعث شد تا امیدهای تاتنهام برای کسب جام در این فصل ناامید شود. چرا که آنها در این بازه زمانی از گردونه رقابتهای جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند.حالا تیم مورینیو باید تمام هم و غمش را برای کسب سهمیه فصل آینده رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به کار بگیرد. تاتنهام در حال حاضر با 7 امتیاز فاصله نسبت به چلسی رده چهارمی، در جایگاه هشتم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

 باخت تاتنهام مقابل لایپزیش سنگین ترین باخت مورینیو در طول دوران مربیگری اش در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بود و درعین حال او امشب برای اولین بار سومین باخت متوالی اش در این تورنمنت را متحمل شد.

 تاتنهام درعین حال در هشت بازی اخیرش در تمامی تورنمنتها موفق به کلین شیت نشده است.

6363