ترکیب اصلی لایپزیش - تاتنهام اعلام شد

ترکیب اصلی لایپزیش - تاتنهام اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی- تا دقایقی دیگر دو تیم لایپزیش و تاتنهام در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

به گزارش فوتبالی، این بازی در شرایطی برگزار می شود که لایپزیش در بازی رفت با حداقل فاصله و به لطف تک گل تیمو ورنر از روی نقطه پنالتی مقابل تاتنهام به پیروزی رسیده بود و حالا نسبت به حریف شرایط بهتری دارد و هواداران این تیم امیدوارند تا تیمشان به دور بعدی صعود کن .  لایپزیش از اکتبر سال 2019 به بعد در بازیهای خانگی اش در لیگ قهرمانان اروپا تن به شکست نداده و آخرین باخت خانگی شان در اروپا، در روز 23 اکتبر سال 2019 مقابل المپیک لیون رقم خورد. 

حالا آنها امشب در ردبول آرنا میزبان تاتنهام، فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود. در حالی که ویروس کرونا به شدت قاره اروپا را تحت تاثیر قرار داده و بسیاری از بازیها، بدون حضور هواداران برگزار می شوند، اما این بازی در حضور هواداران لایپزیش برگزار خواهد شد.

از سوی دیگرمورینیو هم چالش سختی پیش رو دارد و شاگردانش اگر می خواهند به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا برسند باید با دو گل برتری مقابل حریف به پیروزی برسند. این در حالی است که مورینیو تعدادی از مهره های کلیدی اش را همچنان در اختیار ندارد. او همچنان هری کین و سون هئونگ مین را به دلیل مصدومیت در اردوی تیمش نمی بیند.

حالا سرمربیان دو تیم ترکیب اصلی تیمهایشان برای این بازی جذاب را اعلام کرده اند که بدین ترتیب است

تاتنهام: لوریس، اوریه، آلدرویرلد، دایر، تانگانگا، سسگنون، وینکس، لوسلسو، لاملا، لوکاس، دله آلی

لایپزیش: گولاسی، هالستنبرگ، اوپامکانو، کلاسترمن، آنجلینیو، لایمر، سابیتزر، موکیه له، ورنر، شیک، انکونکو