گل‌ محمدی: نه گول ۱۰ امتیاز را بخورید و نه کرونا!

گل‌ محمدی: نه گول ۱۰ امتیاز را بخورید و نه کرونا!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی جوان پرسپولیس خطاب به بازیکنانش گفت: «کرونا گرچه باعث تعطیلی موقت لیگ برتر شده، اما این تعطیلی دائمی نیست. به برخی شایعات مبنی بر تعطیلی لیگ نوزدهم هم توجه نکنید.» 

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، مسابقات لیگ برتر تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و کادر فنی تیم پرسپولیس نیز همچون سایر باشگاه‌های لیگ برتری تمرینات تیم خود را تعطیل کرده‌اند.

نکته جالب آنکه یحیی گل‌محمدی فقط ۴ روز تمرینات تیمش را تعطیل کرد و قبل از خداحافظی از شاگردانش رو به بازیکنان پرسپولیس گفت: «این درست که ما در حال حاضر ۱۰ امتیاز از سپاهان اصفهان تیم دوم جدول جلو هستیم، اما ما هیچ کدام حق نداریم گول این ۱۰ امتیاز را بخوریم. باید فکر کنیم چنین فاصله‌ای وجود ندارد و رقیبان پشت سر ما قرار گرفته و منتظر کوچک‌ترین لغزش پرسپولیس هستند. بنابراین در این تعطیلات ۴ روزه مراقب شرایط بدنی خود باشید، غذا زیاد نخورید، خوب استراحت کنید و از تمرینات اختصاصی غافل نشوید.»

همچنین سرمربی جوان پرسپولیس خطاب به بازیکنان این تیم یادآوری کرد: «کرونا گر چه باعث تعطیلی موقت لیگ برتر شده، اما این تعطیلی دائمی نیست. به برخی شایعات مبنی بر تعطیلی لیگ نوزدهم هم توجه نکنید، چون چنین چیزی امکان‌پذیر نیست. خوب تمرین کنید و به فکر شروع قدرتمندانه با آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر باشد.»

4344