فرجی: دنبال لقب جلوی پرسپولیس نبودم

فرجی: دنبال لقب جلوی پرسپولیس نبودم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع گلزن شهرخودرو گفت: اینکه در دو بازی رفت و برگشت گلزنی کرده و سه امتیاز برای تیمم بدست آمد لطف خدا و تلاش بازیکنان بود و هرگز دنبال لقب نبوده و نیستم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، فرشاد فرجی در خصوص آخرین شرایط تیمش شهرخودرو گفت: فعلا که در تعطیلات هستیم و هر روز بر اساس برنامه کادر فنی تمرینات انفرادی انجام می‌دهیم و فیلم آن را هر روز برای گروه تیم ارسال می‌کنیم و آمادگی بدنی خودمان را به مربی اعلام می‌کنیم.

وی با تمجید از کادر فنی شهرخودرو ادامه داد: کادر فنی باشعور ما بیشتر از هر چیز به سلامت بازیکنان احترام گذاشت و با تصمیمی که گرفت در کنار بحث سلامت، استرس روحی ما را هم با حضور در کنار خانواده‌هایمان کم کرد. به هر حال اگر سازمان لیگ بازی‌ها را به تعویق انداخته برای آمادگی بهتر تیم‌ها نبوده بلکه برای این بوده که در کنار خانواده بمانیم و در محیط‌های شلوغ نباشیم بنابراین تنها تیمی هستیم که به دستور وزارت بهداشت گوش کرده‌‌ایم اما تیم‌هایی که با بی‌ تدبیری همین الان مشغول تمرین هستند کم نیستند.

مدافع شهرخودرو از تاریخ شروع مجدد تمرینات تیمش ابراز بی‌ اطلاعی کرد و گفت: تا دو روز آینده تاریخ جدید هم اعلام خواهد شد و کار را از سر خواهیم گرفت. قطعا این اوضاع هم تمام می‌شود اما چیزی که باقی می‌ماند بی‌ احتیاطی و نتایج غیرقابل جبران برای برخی است که به قیمت از دست رفتن هموطنان می‌ انجامد.

فرجی که در دو بازی رفت و برگشت موفق به گلزنی برابر پرسپولیس شده، در خصوص آخرین بازی این تیم پیش از تعطیلی لیگ خاطرنشان کرد: به هر حال سه امتیاز حساس روزی از دست ما پرید که اجازه ندادند در شرایط عادی به مصاف پرسپولیس بروند و محرومیت‌های دقیقه نودی تمرکز تیم ما را برابر تیم خوب پرسپولیس برهم زد. گل من هم برخلاف گل بازی رفت زیاد به دل ننشست چراکه وقتی ارزشمند بود که مثل بازی رفت می‌توانستیم سه امتیاز ارزشمند را برای خراسان کسب کنیم.

وی از القاب هواداران شهرخودرو پس از این گل‌ها تشکر کرد و گفت: واقعیت هیچ گاه به دنبال القاب شخصی نبوده و نیستم و اینکه تیم شهرخودرو موفق به کسب نتیجه شود برای من از هر چیز دیگری ارزشمندتر است. اگر هم در این دو بازی که برای هوادارانمان مهم بوده گلزنی کردم فقط تلاش بازیکنان بوده که توسط من به گل منجر شده است.

مدافع شهرخودرو هدف تیمش در لیگ امسال را کسب سهمیه آسیایی خواند و گفت: آمار و ارقام در مورد عملکرد ما در این فصل نشان می‌دهد که شهرخودرو جزو دو تیم اول لیگ بوده و این پتانسیل را دارد که با تمرکز بالا امتیازاتی را در ادامه جمع کند که دوباره مشهد را آسیایی کند. امسال شروع ما در آسیا دلخواه لااقل خودمان نبود اما این توان را داریم که فوتبال شهرخودرو را در قاره کهن بر سر زبان‌ها بیاندازیم.

وی در خاتمه از مردم خواست که در خانه های خود مانده و به شمال سفر نکنند و خاطرنشان کرد: در این روزها مردم بیشتر به فکر خود باشند. به عنوان یک بازیکن شمالی خواهش می‌کنم اصلا به شمال سفر نکنند. من اینجا کنار خانواده‌ام هستم و شمال به لحاظ این ویروس ناخوانده بسیار آلوده است و با ناملایمتی صورت گرفته و قرنطینه نشدن شهر، واقعا جان خانواده‌هایمان در خطر است. این طبیعت زیبا در ماه‌های آینده هم وجود دارد و انشاالله با دفع بیماری، پذیرای هموطنان خواهیم بود.

4344