زنگ خطر در رئال مادرید: سردی نگران کننده ارتباط زیدان و کروس

زنگ خطر در رئال مادرید: سردی نگران کننده ارتباط زیدان و کروس

پایگاه خبری فوتبالی- در دقیقه 69 بازی رئال مادرید مقابل رئال بتیس ودر شرایطی که بازی 1-1 دنبال می شد، زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید تصمیم به تعویض تونی کروس گرفت و ستاره آلمانی اش را از تیم بیرون کشید. چهره کروس در جریان این تعویض گویای همه چیز بود.

به گزارش فوتبالی، کروس که تا پیش از این یکی از مهره های اصلی تیم زیدان بود، در بازیهای اخیر بارها تعویض و نیمکت نشین شده است؛  او در دربی اخیر شهر مادرید در بین دو نیمه تعویض شد و در بازی رفت تیمش در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی هم بازی را از روی نیمکت ذخیره ها تماشا کرد و به نظر می رسد که جایگاهش در ترکیب تیم مادریدی را از دست داده است. 

این بازیکن آلمانی بعد از تعویض شدنش در جریان بازی با بتیس با چهره ای کاملا جدی به سمت نیمکت ذخیره ها حرکت کرد و حتی نیم نگاهی هم به زین الدین زیدان، سرمربی تیمش نینداخت.

سرآغاز این دلخوری ها به دربی شهر مادرید که حدود یک ماه پیش در ورزشگاه برنابئو برگزار شد برمی گردد. در نیمه اول بازی و زمانی که زیدان در حال توضیح نکاتی به کروس بود، برخوردی میان آنها پیش آمد و کروس واکنش نامناسبی نسبت به صحبتهای سرمربی اش داشت. در بین دو نیمه بود که زیدان تصمیمی اساسی گرفت. او کروس را از ترکیب تیم بیرون کشید و وینیسیوس را به جایش وارد زمین کرد.. البته او تصمیم مشابهی را هم درمورد ایسکو گرفت و لوکاس واسکس را به جایش وارد زمین نمود. 

در پایان آن بازی زیدان در گفتگو با خبرنگاران گفت:« دوست ندارم بین دو نیمه تعویضی انجام دهم. چون شاید این کار به منزله انگشت نما کردن ایسکو و کروس باشد؛ اما آنها خیلی خوب کار می کنند.»

بیست و پنج روز بعد از تعویض جنجالی کروس در دربی شهر مادرید، او در بازی تیمش در مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا، جایی در ترکیب اصلی تیمش نداشت. آخرین باری که کروس در دیداری این چنینی در لیگ قهرمانان اروپا نیمکت نشین بود، به روز ششم ماه مارس سال 2018 در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن برمی گشت و دلیل نیمکت نشینی اش در آن بازی این بود که اخیرا از بندمصدومیت رها شده بود. 

در شب باخت 2-1 رئال مادرید مقابل سیتی، کروس حتی یک دقیقه هم وارد زمین نشد و در پایان بازی، یک خبرنگار صحنه ای جالب توجه را شکار کرد : تونی کروس شانه به شانه گواردیولا در یکی از راهروهای ورزشگاه مادریدی در حال خروج از زمین بودند.

 این سه اپیزود حکایت از سردی روابط میان زیدان و کروس در طول یک ماه و نیم اخیر دارد و به نظر می رسد که ارتباط میان این دو حسابی به سردی گرائیده و این اتفاق نگران کننده ای برای تیم مادریدی به نظر می رسد.

  

6363