گواردیولا: اگر هواداران نباشند، ترجیح می دهم اصلا بازی نکنیم

گواردیولا: اگر هواداران نباشند، ترجیح می دهم اصلا بازی نکنیم

پایگاه خبری فوتبالی- پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در کنفرانسی خبری شرکت کرد و به آنالیز شرایط فعلی تیمش پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان او باید خود را برای مصاف با رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا آماده کنند و قبل از آن در روز چهارشنبه بازی مهمی مقابل آرسنال که درحال حاضر میکل آرتتا، دستیار سابق پپ، هدایتش را برعهده دارد، پیش رو دارند.

دراینجا می توانید گزیدهای از صحبتهای گواردیولا را مطالعه کنید:

*تاثیرات ویروس کرونا در دنیای فوتبال: در اسپانیا از حالا تا مدتی بازیها پشت درهای بسته برگزار خواهد شد؛ این اتفاق در ایتالیا هم رخ داده و به نظرم به زودی در انگلیس هم شاهد این اتفاق خواهیم بود. اگر هواداران نتوانند به ورزشگاه بیایند، از نظر من بازی کردن معنایی نخواهد داشت. من دوست ندارم بدون هواداران بازی کنیم. ولی در نهایت تابع قوانین و دستورات هستیم

*مراقبت و پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا: اگر یوفا چنین دستوری بدهد که باید بدون حضور تماشاگران بازی کنیم، این کار را انجام خواهیم داد ولی من از انجام بازیها در حضورهواداران لذت می برم. اگر قرار باشد برای مدتی طولانی این شرایط حاکم باشد، فوتبال بازی کردن بی معناست؛ ولی سلامتی مهمترین چیز است. امیدوارم که اوضاع روز به روز در همه کشورها بهتر شود

*دی بروینه: او به تمرینات بازگشته ولی نمی دانم که آیا برای بازی فردا آماده خواهد بود یا نه

*رویارویی با آرسنال آرتتا: انگیزه های زیادی دارم تا بار دیگر در منچستر از میکل استقبال کنم. سه یا چهار سال پیش به او گفته بودم که هرزمان وقتش بشود، وارد دنیای مربیگری خواهد شد و مطمئنم که آرسنال با او به موفقیت خواهد رسید.

6363