مسابقات لیگ دسته اول و دوم پرتغال هم بدون تماشاگر شد

مسابقات لیگ دسته اول و دوم پرتغال هم بدون تماشاگر شد

پایگاه خبری فوتبالی - همه مسابقات لیگ دسته اول و دوم فوتبال پرتغال در هفته آینده بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. با تصمیم دولت پرتغال برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بازیها بدون تماشاگر برگزار خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، این تصمیم توسط فرناندو گومز رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال گرفته شده است. وزارت کشور پرتغال اعلام کرده است که تمامی تجمع ها با بیش از پنج هزار نفر در هوای باز و با بیش از هزار نفر در فضای بسته باید لغو شوند.

بدین ترتیب بازیهای لیگ پرتغال نیز مثل لیگ های آلمان، اسپانیا و فرانسه بدون تماشاگر خواهد بود. فعلا البته فوتبال در لیگ ایتالیا کلا به تعویق افتاده است.این در حالیست که ماراتن لیسبون که قرار بود در روز دوم فروردین با حضور 35 هزار نفر برگزار شود نیز قریب به شش ماه به تعویق افتاده است.

شیوع ویروس کرونا این روزها به یک اپیدمی برای ورزش جهان تبدیل شده است که احتمال لغو مسابقات مهم نیز وجود دارند.در حال حاضر حرف و حدیث هایی در مورد تعلیق مسابقات یورو 2020 وجود دارند و از سویی گفته می شود که احتمال تعویق مسابقات المپیک توکیو 2020 هم وجود دارد و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی به خاطر ویروس کرونا در پیش خواهد بود.