بایرن مونیخ - چلسی هم بدون تماشاگر خواهد بود

بایرن مونیخ - چلسی هم بدون تماشاگر خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه آلمانی بیلد اعلام کرد که بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان بایرن مونیخ و چلسی در ورزشگاه آلیانس هم بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به شرایط اضطراری ویروس کرونا در آلمان هیچ بعید نیست که در صورتی که بایرن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند (با توجه به پیروزی سه بر صفر دور رفت در استمفوردبریج کاملا محتمل به نظر می رسد) ، بازی یک چهارم نهایی در زمین تیم باواریایی هم بدون تماشاگر باشد.

امروز خبر برگزاری بدون تماشاگر بازی بارسلونا و ناپولی هم اعلام شد و به نظر می رسد که از میان چهار بازی هفته لیگ قهرمانان اروپا به جز بازی منچسترسیتی و رئال مادرید همه بازیها بدون تماشاگر باشد.

از سویی بازیهای فوتبال در آلمان هم بدون تماشاگر خواهند بود. روز شنبه دربی روهه میان دورتموند و شالکه بدون تماشاگر برگزار می شود. این دومین بازی بدون تماشاگر دورتموند در چهار روز خواهد بود چرا که بازی تیم آلمانی و پی اس جی هم بدون تماشاگر است.بازی گلادباخ و کلن که چند هفته پیش به علت مشکلات آب و هوا به تعویق افتاده بود نیز چهارشنبه بدون تماشاگر برگزار می شود.به هر صورت این روزها ویروس کرونا جلوی لذت تماشاگر فوتبال را برای تماشاگران گرفته است.