هالند: دو گل به پاریسن ژرمن زدم اما می‌توانستم بهتر هم باشم

هالند: دو گل به پاریسن ژرمن زدم اما می‌توانستم بهتر هم باشم

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند، ستاره بورسیا دورتموند، می گوید که علیرغم آغاز خوبی که در این باشگاه داشته است هنوز هم به دنبال کسب موفقیت های بیشتر است. 

به گزارش فوتبالی، هالند هر دو گل دورتموند در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر پاریسن ژرمن را در آلمان به ثمر رساند. این بازیکن نروژی در 10 دیدار ابتدایی خود برای دورتموند 12 گل به ثمر رسانده و این در حالی است که در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه از سالزبورگ به این تیم پیوسته است. او به دورتموند کمک کرده که در رده دوم جدول رده بندی رقابت های بوندس لیگا و با اختلاف تنها 4 امتیاز از بایرن مونیخ قرار بگیرند و حالا نیز در انتظار است که یک عملکرد خوب دیگر برابر پاریسن ژرمن در دیدار برگشت از خود به نمایش بگذارد.

 هالند در گفتگو با مجله فرانس فوتبال پیش از این بازی اظهار داشت: " بله من دو گل به ثمر رساندم اما اشتباهاتی بسیاری را نیز در طول بازی مرتکب شدم. بنابراین اجازه بدهید بگویم که می توانستم عملکرد بسیار بهتری داشته باشم. من به عنوان یک بازیکن عادی به دورتموند آمدم و هنوز هم همین هستم. چیزی تغییر نکرده است. می خواهم بهترین گلزن بوندس لیگا شوم. اما من کسی نیستم که مدام به رکوردها فکر کنم. این سبک من نیست. من به تیمم و نحوه کمک به آن فکر می کنم و چیز دیگری برایم اهمیت ندارد. "

او در ادامه به تمجید از بازیکنان حریف پرداخته و درباره کیلیان امباپه گفت: " او بازیکن فوق العاده ای است. این اولین بار بود که من برابر او به میدان می رفتم. او استعداد بسیار زیادی دارد. بازیکن خارق العاده ای است. همه کارهایی که در این سن انجام می دهد و رکوردی که در این سن دارد نیز نشانگر همین موضوع است که همه چیز دیوانه وار برای او پیش می رود. او بازیکن بسیار خوبی است. " 

1070