حکیمی: اگر رئال مادرید بخواهد من را برگرداند، برمی‌گردم

حکیمی: اگر رئال مادرید بخواهد من را برگرداند، برمی‌گردم

پایگاه خبری فوتبالی – اشرف حکیمی، بازیکن بروسیا دورتموند گفته که اگر رئال مادرید می‌خواهد او را برگرداند، او حاضر است برگردد.

این بازیکن برای دو سال به دورتموند قرض داده شده است. او می‌گوید: «آمدن به دورتموند بهترین تصمیمی بود که می‌توانستم بگیرم، چون حالا دارم بازی می‌کنم و به عنوان یک فوتبالیست رشد می‌کنم. این چیزی است که به آن نیاز دارم.»

او که در این فصل 10 پاس گل داده و شش گل زده است، می‌گوید: «این بهترین فصل من به عنوان یک بازیکن بوده است. من مدافعی نیستم که عقب بماند. من دوست دارم در حملات هم شرکت داشته باشم، به جلو بروم، و هم در دفاع و هم در حمله به تیم کمک کنم. من خودم را مدافعی مدرن می‌بینم.»

دورتموند در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان توانست پاری سن ژرمن را با نتیجه دو بر یک ببرد. حکیمی می‌گوید: «بازی واقعا سختی بود. اما ما با هم تلاش کردیم، با هم دفاع کردیم، و برای یکدیگر جنگیدیم. ما در بازی رفت پیش افتادیم و حالا با اعتماد به نفس بیشتری به پاریس می‌رویم. ما باید آن‌جا هم همین عملکرد را داشته باشیم، چون بازی در زمین آنها دشوارتر هم خواهد بود.»

او درباره این که آیا دوست دارد فصل بعد در رئال مادرید باشد هم گفت: «رئال مادرید باشگاهی است که من نامش را خانه می‌گذارم. من آن‌جا واقعا از بازی لذت بردم و دیدارهای زیادی انجام دادم. اگر مادرید بخواهد من را برگرداند، من برمی‌گردم. اگر هم نه، فصل بعدی فوتبالم را در باشگاه بزرگ دیگری رقم خواهم زد.»

8444