پلیس اسپانیا، نگران ابتلا به کرونا در بازی سویا و رم

پلیس اسپانیا، نگران ابتلا به کرونا در بازی سویا و رم

پایگاه خبری فوتبالی – پلیس اسپانیا از دولت این کشور خواسته که بازی سویا و رم در لیگ اروپا پشت درهای بسته برگزار شود.

روزنامه کوریره دلو اسپورت، چاپ رم، نوشته که خوپول، پلیس ملی اسپانیا، از دولت درخواست کرده که این بازی بدون تماشاگر باشد. این دیدار پنجشنبه برگزار می‌شود.

آنها خواهان آن هستند که این بازی در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان بدون تماشاگر باشد، چرا که خطر شیوع ویروس کرونا وجود دارد. پلیس اعلام کرده که آنها نگران نیروهای خود هستند که قرار است داخل و خارج از ورزشگاه حضور داشته باشند، و از این می‌ترسند که این افسرهای پلیس دچار ویروس کرونا شوند.

اوضاع اضطراری در ایتالیا باعث شده که پلیس اسپانیا بخواهد به این ترتیب از نیروهای خود محافظت کند. در صورتی که بازی پشت درهای بسته نباشد، نیروهای پلیس باید با طرفداران ایتالیایی روبرو شوند و این خطر ابتلای آنها را افزایش می‌دهد.

کوریره دلو اسپورت نوشته که انتظار می‌رود حدود 600 هوادار رم برای این بازی به منطقه آندلس سفر کنند. پلیس هم درخواست کرده که در صورتی که اجازه حضور تماشاگران داده شود، لباس‌ها و تجهیزات لازم در اختیار نیروهای آنها قرار بگیرد تا از ابتلای آنها جلوگیری شود. آنها می‌خواهند همه یونیفرم‌ها و ون‌های پلیس هم از سوی یک شرکت تخصصی ضد عفونی شود، و دولت هم سلامت تمام نیروهای آنها را تضمین کند.

8444