خبر بد برای مورینیو: مصدومیت ستاره تازه‌وارد تاتنهام جدی است

خبر بد برای مورینیو: مصدومیت ستاره تازه‌وارد تاتنهام جدی است

پایگاه خبری فوتبالی – تاتنهام خبر بدی را دریافت کرده است. استیون برخواین، ستاره تازه‌وارد این تیم نمی‌تواند در دیدار برابر آربی لایپزیش به میدان برود.

تاتنهام در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در خانه مقابل لایپزیش یک بر صفر باخته است، و برای بازی سه‌شنبه چندین بازیکن کلیدی‌اش را در اختیار ندارد.

برخواین هلندی در بازی با برنلی، زمین را لنگ‌لنگان ترک کرد، و حالا مشخص شده که مصدومیت او جدی است.

در بیانیه باشگاه تاتنهام آمده است: «بعد از بررسی و ارزیابی تیم پزشکی، تایید می‌کنیم که استیون دچار پیچ‌خوردگی قابل توجهی در مچ پای راستش در بازی مقابل برنلی شده است. این بازیکن هلندی حالا برای مدتی طولانی تحت درمان قرار خواهد گرفت.»

ژوزه مورینیو، مربی تاتنهام امیدوار بود که این خرید 27 میلیون پوندی بتواند به بازی با لایپزیش برسد. هری کین و سون هیونگ مین، دو مهاجم اصلی تیم مصدوم هستند، و تاتنهام گزینه‌های اندکی در بازی با لایپزیش دارد. 

مورینیو احتمالا از دله آلی در خط حمله استفاده خواهد کرد. او در سه دیدار اخیر تاتنهام در لیگ برتر هم همین کار را کرده است. تاتنهام برای صعود نیاز به زدن گل دارد.

او همچنین گزینه استفاده از تروی پروت، بازیکن 18ساله تیمش را هم دارد. البته مورینیو ترجیح می‌دهد از او در این سطح استفاده نکند، اما مصدومیت بازیکنان ممکن است چاره‌ دیگری برای او نگذارد.

8444