درخواست کمیته المپیک ایتالیا: بازی‌های سری آ را سه هفته لغو کنید!

درخواست کمیته المپیک ایتالیا: بازی‌های سری آ را سه هفته لغو کنید!

پایگاه خبری فوتبالی – جیووانی مالاگو، رییس کمیته ملی المپیک ایتالیا گفته موضع این کمیته این است که تمامی فعالیت‌های ورزشی در ایتالیا باید تا 3 آوریل (سه هفته دیگر) لغو شود. این درخواست او مطابق با جدیدترین دستور دولت است. امروز عصر جلسه‌ای اضطراری در رم در این زمینه برگزار شده و دولت تصمیم گرفته که تمامی فعالیت‌های ورزشی را به دلیل پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا لغو کند.

یک جلسه بین مالاگو و کارلو مورناتی، دبیر کل ایتالیا در کمیته ملی المپیک برگزار شده تا درباره این بحث شود که آیا فعالیت‌های ورزشی امکان ادامه داشته باشند یا نه. شیوع گسترده ویروس کرونا باعث شده که فعالیت‌ها در ایتالیا مختل شود.

مالاگو در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرده که تمامی رویدادهای ورزشی، چه حرفه‌ای و چه آماتور، اجازه برگزاری را تا 3 آوریل ندارند.

مالاگو حالا به جوزپه کونته، نخست‌وزیر ایتالیا، و وینچنتزو اسپادافورا، وزیر ورزش این کشور هم موضع خود را درباره این بحران اعلام خواهد کرد.

در حال حاضر، شرایط به این ترتیب است که بازی‌های سری آ باید تا 3 آوریل پشت درهای بسته برگزار شوند. اما در صورتی که دولت به نظر کمیته ملی المپیک توجه کند، دستور فعلی لغو می‌شود، و تمامی بازی‌های سری آ تا 3 آوریل لغو خواهند شد.

8444