برونو فرناندز و منچستری با طعم پرتقال

برونو فرناندز و منچستری با طعم پرتقال

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز، ستاره تیم یونایتد در چند بازی اخیر بوده است.

به گزارش فوتبالی این بازیکن جوان از زمان پیوستن به یونایتد هم خود درخشان بوده و هم به شیاطین سرخ کمک کرده است. یادداشتی در وصف بازی‌های درخشان او بخوانید.

«از همان ابتدا فهمید اهل گچ و تخته سیاه نیست و بهتر است سلول‌‌های خاکستری مغزش را جای دیگری خرج کند. شاید وسط زمین چمن. همان جایی که پدرش شماره هشت می‌پوشید و هیچ‌وقت ستاره نشد. پدری که همیشه حامی‌اش بود.
دست آنا، تنها دختر زندگی‌اش را گرفت و به ایتالیا رفت. به دنبال سرنوشتش. شماره هشت پدر را روی دستش خالکوبی کرد تا همیشه یادش بماند حامیانش چه کسانی بودند. پدر، برادر و البته مادری که دیوانه‌وار طرفدار پورتو بود اما در زمان پیوستن پسرش به اسپورتینگ نتوانست علایق رنگی را به قلبی ترجیح دهد.
پسری که تا کلاس یازدهم درس و مشق را تاب نیاورده ابتدا به نوارا رفته. سختی‌های حضور تنها، در کشور چکمه‌ای را به جان خریده تا به هدفش برسد.
اصرار هواداران یونایتد به خرید او بی دلیل نبوده. انگار آن‌ها از مدیرانشان بیشتر می‌فهمند و خسته شده‌اند از ستاره‌هایی پوشالی که ۵ دقیقه حضور در تئاتر رویاها پایان نمایش ماجراجویی‌شان در دنیای فوتبال است. هوادار منچستر یونایتد متوجه شد آن کسی که دلش برای فوتبال می‌تپد بیشتر از همه شایستگی پوشیدن جامه سرخ‌شان را دارد. بیشتر از لینگاردها. بیشتر از پوگباها. اصلا بیشتر از خیلی‌ها.
لباس سرخ منچستر. لباسی که انگار به تن پرتغالی‌ها عجیب می‌آید و سردمدارشان همان کریستیانوست. انگار همه می‌خواهند یک پرتغالی باشند که با لباس قرمز در چمن الدترافورد گره گشایی کنند. این بار نوبت برونوست. نتوانسته ۸ بپوشد. بخاطر همان احترام و البته تاریخ تولدش. تولدی که حالا می‌تواند شمعش را در کنار خیلی عظیم هواداران جدیدش فوت کند.
در آسمان یونایتد ستاره شده. درخشیده. بازی به بازی. قدم به قدم. از همان ابتدا. گل‌ می‌زند و فریاد می‌کشد. دیوانه‌وار. پسرک حالا امید شیاطین شده.»