ایزدپناه: ماجرای استراماچونی با میشو فرق دارد

ایزدپناه: ماجرای استراماچونی با میشو فرق دارد

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست باشگاه شاهین بوشهر می گوید میشو چهار ماه از ایران خارج نشده بود و با رضایت باشگاه به کشورش سفر کرده است. 

به گزارش فوتبالی، خدا کرم ایزدپناه سرپرست باشگاه شاهین بوشهر در گفتگو با رادیو در رابطه با دلیل سفر کردن میشو به کشورش گفت: آقای میشو از زمان ورود بوشهر هیچ مرخصی ای نرفته بود و حتی عید کریسمس هم دنبال یارگیری بود. بعد از اینکه اعلام کردند، مسابقات تعطیل شده و تمرینات هم باید تعطیل شود، باشگاه تمکین کرد.

او ادامه داد: آقای میشو دو روز پیش درخواست مرخصی کرد و باشگاه هم به صورت کتبی به ایشان با کمال میل مرخصی داد.

ایزدپناه در مورد شایعاتی که در رابطه با بازنگشتن این مربی به ایران به وجود آمده بیان کرد: دستیار ایشان در ایران است. آقای ایمو دستورات تمرینی را گرفته و آقای کریمیان هم هستند. اگر ایشان نباشد، دستیار ایشان کار را طبق نظر میشو دنبال خواهد کرد. متاسفانه شایعاتی درست کرده اند که ایشان رفته است ولی اینگونه نیست و با هماهنگی کامل به مرخصی رفته است. آقای میشو 4 ماه بود که به کشورش نرفته بود.

سوال بعدی از سرپرست شاهین بوشهر در رابطه با نگرانی هواداران بوشهری بود که ممکن است ماجرای استراماچونی برایشان تکرار شود. ایزدپناه در این زمینه گفت: خب آقای استراماچونی با دستیارهایش رفت ولی ایشان دستیارش در ایران مانده است.

سرپرست شاهین بوشهر در پایان با انتقاد از باشگاه هایی که تمریناتشان را ادامه می دهند، افزود: طبق دستورالعمل وزارت ورزش و ستاد ملی مبارزه با کرونا، تمریناتمان را شروع نکرده ایم و احترام گذاشته ایم ولی الان خبر می رسد که تیم های فولادخوزستان، نساجی و... در حال تمرین هستند. اگر قرار است باشگاه ها تعطیل باشند، باید کل باشگاه ها تعطیل باشند. ما به وزارت ورزش و فدراسیون هم گلایه خودمان را ارائه داده ایم. واقعا ما الان سردرگم هستیم، چون اگر قرار است بازی ها از 15 فروردین آغاز شود، باید تمرینات را برگزار کنیم و نمی توانیم به بازیکنان استراحت بدهیم تا بدن هایشان از فرم ایده آل خارج شود. این وسط ما حتی یک بازیکن خارجی را تمام کردیم و مجوز ورودش را گرفته ایم ولی به دلیل تعطیلی تمرینات نمی توانیم کارمان را ادامه دهیم. متاسفانه کل کار ما عقب افتاده و امیدواریم هر چه زودتر مردم به روال عادی برگردند و ما هم تمریناتمان از سر گرفته شود.

4344