رونالدو: به رکورد 1000 بازی افتخار می‌کنم

رونالدو: به رکورد 1000 بازی افتخار می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو پس از پیروزی 0 - 2 برابر اینتر مدعی شد که از این که موفق شده به رکورد 1000 بازی در طول دوران حرفه ای خود برسد، افتخار می کند. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم 35 ساله شب گذشته موفق به گلزنی نشد اما به رکورد فوق العاده انجام 1000 بازی در طول دوران حرفه ای خود در باشگاه هایی چون اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس رسید. او پس از انجام این بازی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت: " از این که توانستم به رکورد انجام 1000 بازی در طول دوران حرفه ای برسم به خودم افتخار می کنم. پیروزی بسیار مهمی به دست آوردیم که ما را در صدر جدول رده بندی قرار داد. از تمام هم تیمی ها، مربیان، خانواده، دوستان و طرفدارانم که به من کمک کردند که به این افتخار بزرگ دست پیدا کنم، تشکر می کنم. " 

رونالدو به عنوان یک بازیکن حرفه ای 18 فصل فوتبال بازی کرده و موفق شده 725 گل برای چهار باشگاه متفاوت به ثمر برساند. او در منچستریونایتد 292 بازی انجام داده و 118 گل به ثمر رساند و پیش از آن نیز برای اسپورتینگ لیسبون 30 بازی انجام داده و 5 گل زده بود. این بازیکن همچنین 164 بازی ملی برای تیم ملی پرتغال دارد و 99 گل نیز در کارنامه اش به ثبت رسانده اند. 

1070