بازی‌های بوندسلیگا هم احتمالا بدون تماشاگر خواهد شد

بازی‌های بوندسلیگا هم احتمالا بدون تماشاگر خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - گسترش ویروس کرونا در آلمان باعث شده است تا شرایط در بوندسلیگا دستخوش تغییر شود. یک روز بعد از آن که ینس اسپان، وزیر بهداشت آلمان اعلام کرد که تمامی رویدادهای ورزشی با بیش از هزار مشارکت کننده (یا تماشاگر) باید لغو شوند، فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم گرفته که هفته آینده بوندسلیگا را بدون تماشاگر برگزار کند. کریستین سیفرت، دبیرکل فدراسیون فوتبال آلمان در مصاحبه ای با سایت روزنامه بیلد این خبر را تکذیب نکرده است.

به گزارش فوتبالی، دبیر کل فدراسیون فوتبال آلمان در این مصاحبه گفته است:" حقیقت این است که دوست داریم بازیهای هفته آینده با تماشاگر باشد اما متاسفانه این ماجرا با شرایط امروز قابل مقایسه نیست. سعی می کنیم بر اساس مسائل ورزشی تصمیم گیری کنیم. این که بازیها با تعداد مشخصی تماشاگر برگزار شود یا بدون تماشاگر، تصمیمی است که باید از جانب مسئولان دولتی گرفته شود."

در روزهای آینده جلساتی میان فدراسیون، سازمان لیگ و مسئولان باشگاه های آلمانی برگزار خواهد شد تا در مورد تاثیر کرونا بر فوتبال المان تصمیم گیری شود. سیفرت گفته است :" این شرایطی که تجربه می کنیم، خیلی خاص است. قراردادها، شرایط ورزشی و تیم های بالا و پایین جدول تاثیرگذار هستند. نیاز داریم تا در برگزاری بازیها ثبات داشته باشیم. فعلا لغو بازیها گزینه ای نیست که مد نظر قرار بدهیم."