بارسلونا و ناپولی پشت درهای بسته برگزار می شود؟

بارسلونا و ناپولی پشت درهای بسته برگزار می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - مقامات ایالت کاتالونیا در حال بررسی شرایط برای برگزار دیدار دو تیم بارسلونا و ناپولی در چارچوب رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان پشت درهای بسته هستند.

به گزارش فوتبالی، جرارد فیگراس، دبیر کل ورزش ایالت کاتالونیا، پیشنهاد عدم حضور هواداران در ورزشگاه نیوکمپ به دلیل ترس از شیوع ویروس کرونا را ارائه کرده است. این تصمیم ساعاتی پیش برای یکی دیگر از دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بین دو تیم بورسیا دورتموند و پاریسن ژرمن نیز گرفته شد که قرار است چهارشنبه شب در پاریس برگزار شود. فیگراس در گفتگو با آر ای سی وان در این باره اظهار داشت: " پیشنهاد من این است که این دیدار پشت درهای بسته برگزار شود. این تصمیم هنوز قطعی نیست. جلساتی در فاصله امروز و فردا بین سازمان های مختلف ایالتی و باشگاه بارسلونا برای قطعی شدن آن برگزار خواهد شد تا تصمیم نهایی اتخاذ شود. امروز صبح صحبت هایی را انجام دادیم. در تلاش هستیم که تا فردا تمامی جلسات لازم برای هماهنگی را برگزار کنیم. " 

ایتالیا بیشتر از هر کشور دیگری در اروپا درگیری ویروس کرونا شده و تا به حال 7375 نفر در این کشور به این ویروس مبتلا و 366 نفر بر اثر آن از دنیا رفته اند. گفته می شود حدود 16 میلیون نفر از مردم این کشور در بخش های شمالی قرنطینه هستند و مدیران و مسئولان برای جلوگیری از شیوع آن تلاش می کنند. 

1070