زیدان: من مقصر بدترین بازی فصل رئال مادرید هستم

زیدان: من مقصر بدترین بازی فصل رئال مادرید هستم

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان مسئولیت شکست 1 - 2 شب گذشته رئال مادرید برابر رئال بتیس و بازی بدی که این تیم در این دیدار به نمایش گذاشت را بر عهده گرفت. 

به گزارش فوتبالی، کریستین تیو، بازیکن سابق بارسلونا، در دقیقه 82 گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا رئال مادرید صدر جدول را از دست داده و با توجه به پیروزی شب گذشته بارسلونا با 2 امتیاز اختلاف در رده دوم قرار بگیرد. زیدان تقصیر این باخت را متوجه خود دانست و در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: " ما امروز هیچ چیز به دست نیاوردیم و من مقصر این موضوع هستم. من باید به اتفاقاتی که رخ داده نگاه کنم. ما باید تا روز آخر برای کسب قهرمانی لیگ بجنگیم. من تا لحظه مرگ با بازیکنانم هستم. من اینجا مسئولیت همه چیز را می پذیرم. ما اتفاقاتی که رخ داد را تحلیل می کنیم و از آن عبور خواهیم کرد. بسیار بد بازی کردیم. اشتباهات زیادی داشتیم. در همه چیز از جمله بازی، مالکیت توپ و جدیت کم گذاشتیم و بدترین بازی فصلمان را انجام دادیم. شایسته پیروزی نبودیم. نمی توانیم خوشحال باشیم. همه چیز را بد آغاز کردیم و نتوانستیم درستش کنیم. در حال حاضر هیچ توضیحی ندارم. من مقصر هستم و این مسئولیت من است. امروز هیچ خلاقیتی نداشتیم. در همه چیز خصوصا در مالکیت توپ مشکل داشتیم. ما هرگز تا این حد توپ از دست نداده بودیم و این اصلی ترین مشکل ما بود. " 

زیدان در ادامه به حمایت از بازیکنان تیم خود پرداخته و در این باره گفت: " من از بازیکنانم دفاع می کنم. اگر حرفی برای گفتن داشته باشم به خود آنها خواهم گفت. انگشت اتهامم را ب سمت کسی نمی گیرم. در این شکست همه در کنار هم هستیم. هیچکداممان امروز به اندازه کافی خوب نبودیم. این موضوع فقط به دفاع برنمی گردد بلکه در حمله نیز ضعیف بودیم و نتوانستیم موقعیت هایی را برای آزار خط دفاع آنها ایجاد کنیم. چیزی که بیشتر از همه من را آزار داد تعداد توپ های زیادی بود که از دست می دادیم. "

1070