قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان

پایگاه خبری فوتبالی- قرعه کشی بازی های مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان ملقب به دی.اف.بی پوکال انجام شد و در این مرحله ، بایرن مونیخ به مصاف اینتراخت فرانکفورت خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، قرعه کشی بازیهای مرحله نیمه نهایی دی اف بی پوکال انجام شد و تیم های راه یافته به این مرحله، با حریفانشان آشنا شدند. طبق قرعه کشی انجام شده، دو نماینده آلمان در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا باید در یکی از بازیهای جذاب و تماشایی مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان مقابل هم قرار بگیرند؛ بایرن مونیخ و اینتراخت فرانکفورت

این بازی در شرایطی برگزار خواهد شد که بایرن در رقابتهای این فصل بوندس لیگا با نتیجه 5-1 مغلوب اینتراخت فرانکفورت شده بود و جالب اینجاست که قبل از مصاف با اینتراخت در نیمه نهایی جام حذفی، دربازی برگشت بوندس لیگا مقابل این تیم قرار خواهد گرفت. 

دیگر بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان میان دو تیم ساربروکن و لورکوزن برگزار خواهد شد.  

دو تیم بایرن و ساربروکن میزبان این بازیها در مرحله نیمه نهایی هستندو قرار براین است که بازیهای نیمه نهایی جام حذفی آلمان در روزهای 2 و3 اردیبهشت برگزار شود.

سه تیم از چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان در رقابتهای بوندس لیگا حضور دارند.بایرن مونیخ با کسب 55 امتیاز از 25 بازی صدرنشین جدول لیگ آلمان است؛ بایرلورکوزن با کسب 47 امتیاز از 25 بازی رده چهارم را در اختیار دارد و  اینتراخت فرانکفورت با کسب 28 امتیاز از 24 بازی، در رده دوازدهم است.

6363