آنچلوتی و برابری با سنگین ترین باخت تاریخ مربیگری اش

آنچلوتی و برابری با سنگین ترین باخت تاریخ مربیگری اش

پایگاه خبری فوتبالی- ساعاتی پیش چلسی موفق شد تا با نتیجه 4-0 از سد اورتون عبور کند. این نتیجه سنگین ترین باخت کارلو آنچلوتی در تاریخ مربیگری اش بود و البته اولین باری نبود که کارلتو طعم شکست 0-4 را می چشید.

به گزارش فوتبالی، آخرین باری که کارلتو شاهد باخت 4-0 تیمش بود به سال 2015 و شکست در دربی شهر مادرید برمی گشت و امشب او به تماشای شکست 4-0 تیمش مقابل چلسی نشست.

این اولین باخت 0-4 کارلو آنچلوتی در طول عمر مربیگری اش نبود و در سال 2015 و زمانی که کارلتو هدایت رئال مادرید را برعهده داشت، تیمش با نتیجه 4-0 مغلوب اتلتیکو شده بود. آنچلوتی که قبل از حضور روی نیمکت مربیگری اورتون، هدایت ناپولی را عهده دار بود، مدتی هم مربیگری چلسی را برعهده داشت و در 109 بازی در تمامی تورنمنتها چلسی را هدایت می کرد و با این تیم قهرمان لیگ برتر و جام حذفی انگلیس شده بود.

اورتون در بازی امروز تنها 3 شوت به سمت دروازه چلسی زد و این بدترین آمار آنها در رقابتهای لیگ برتر انگلیس از دسامبر 2017 ( در مصاف با لیورپول) بود. تنها یکی از سه شوت اورتون در این بازی در چارچوب بود و این درحالی بود که شاگردان فرانک لمپارد در این بازی مجموعا 17 شوت به سمت دروازه اورتون زدند که 11 تا از این 17 شوت در چارچوب بود.

6363