ترکیب چلسی اعلام شد؛ حضور کپا و ژیرو

ترکیب چلسی اعلام شد؛ حضور کپا و ژیرو

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم چلسی و اورتون از دقایقی دیگر و در چارچوب رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان فرانک لمپارد از ساعت 17:30 به وقت ایران در ورزشگاه خانگی خود میزبان اورتون خواهند بود. چلسی هفته گذشته در رقابت های جام حذفی موفق شد با دو گل برابر لیورپول به پیروزی برسد و این تیم را از گردونه رقابت ها حذف کند. آنها در حال حاضر از 28 بازی گذشته 45 امتیاز به دست آورده اند و در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند. اما ولورهمپتون و شفیلد با 43 و منچستریونایتد با 42 امتیاز در تعقیب این تیم هستند و به همین دلیل آبی پوشان لندنی احتیاج مبرمی به کسب 3 امتیاز این بازی برای حفظ جایگاه خود در جدول رده بندی دارند. از سوی دیگر اورتون با 37 امتیاز از 28 بازی در رده دوازدهم جدول رده بندی ایستاده است. کپا آریزابالاگا که در هفته های اخیر مورد عضب لمپارد قرار گرفته بود نیز در این بازی در دروازه قرار گرفته است. نکته جذاب دیگر این بازی بازگشت آنچلوتی به ورزشگاه استمفوردبریج است که پیش از این سابقه هدایت چلسی را داشته و با فرانک لمپارد نیز به عنوان بازیکن کار کرده است. 

ترکیب چلسی در این دیدار بدین ترتیب است: کپا آریزابالاگا، آسپیلیکوئتا، رودیگر، زوما، آلونسو، مونت، گیلمور، بارکلی، ویلیان، ژیرو، پدرو

1070