هازارد: هالند بیش از حد گل می‌زند باید کمی هم پاس دهد

هازارد: هالند بیش از حد گل می‌زند باید کمی هم پاس دهد

پایگاه خبری فوتبالی - تورگان هازارد با شوخی درباره ارلینگ هالند، هم تیمی جدیدش در بورسیا دورتموند، مدعی شد که این بازیکن بیش از اندازه گل می زند و باید کمی نیز پاس گل دهد. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم نروژی از زمان حضور در بوندس لیگا 9 گل در 7 بازی به ثمر رسانده اما در دیدار برابر بورسیا مونشن گلادباخ پاس گل تورگان هازارد را به او داد. این دومین پاس گل این بازیکن از زمان حضور در آلمان در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه بود و هازارد معتقد است که تعداد پاس گل های هالند باید بیشتر از این باشد. تورگان در گفتگو با اسکای اسپرت با شوخی درباره هم تیمی خود اظهار داشت: " فکر می کنم هالند باید پاس گل بیشتری بدهد، او بیش از حد گل می زند. گاهی پاس دادن هم خوب است. آخرین بار من به او یک پاس گل دادم بنابراین حالا همه چیز مرتب است و ما 1 - 1 در تعداد پاس گل های ارسالی برای یکدیگر برابر شده ایم. دفعه دیگر نوبت من است که بار دیگر یک پاس گل برای او بفرستم. " 

پیروزی برابر مونشن گلادباخ باعث شد که دورتموند به رده دوم جدول رده بندی صعود کرده و تنها یک امتیاز با بایرن مونیخ صدرنشین فاصله داشته باشد. هرچند بایرنی ها یک بازی کمتر از تیم رقیب دارند و تفاضل گل قابل توجهی نیز بین این دو تیم وجود دارد. 

1070