توضیح آلبا برای شادی جنجالی اش و دفاع از سارابیا

توضیح آلبا برای شادی جنجالی اش و دفاع از سارابیا

پایگاه خبری فوتبالی- جوردی آلبا بازیکن باتجربه بارسلونا دربازی امشب تیمش مقابل رئال سوسیداد موفق به گلزنی شد. او بعد از به ثمر رساندن این گل که درنهایت توسط داور مردود اعلام شد، شادی جنجالی ای را به نمایش گذاشت و با دستانش گوشهایش را پوشاند

به گزارش فوتبالی، در پایان این بازی، آلبا در گفتگو با خبرنگاران درمورد نحوه شادی اش بعد از این گل توضیحاتی را ارائه داد و درعین حال یادآور شد که اعضای رختکن بارسلونا هیچ مشکلی با ادر سارابیا، دستیار ستین ندارند.

آلبا در توضیح شادی اش بعد از زدن گلی که مردود اعلام شد گفت:« شادی ام؟ هیچ چیزی نیست. همه چیز خوب است. هیچ کسی دوست ندارد که هواداران تیم، علیه تیم باشند. من به هواداران احترام می گذارم ولی آنها هم باید به من احترام بگذارند. من دوست ندارم که دردقیقه 15 و وقتی که بازی 0-0 است هواداران علیه تیم سوت بزنند. من در مجموع عصبانی هستم ولی عصبانیتم از هواداران نیست.»

او در دفاع از سارابیا، دستیار ستین گفته:« جوری رفتار می شود که انگار سارابیا آدم کشته است. حالا به نظر می رسد که کادر فنی تیم حق ندارد که ابراز احساسات کند. سارابیا با جدیت تمام فوتبال را دنبال می کند. او به کسی بی احترامی نکرد و اگر من هم جای او بودم، واکنشم همین و شاید حتی بدتر بود. ما اصلا از او ناراحت نیستیم.»

البته جوردی آلبا درک می کند که هواداران کمی از عملکرد بارسلونا ناراحت و ناامید باشند. او دراین رابطه ادامه داد:« درک می کنم که هواداران تیم عصبانی باشند. امیدوارم که از ما حمایت کنند تا بهتر شویم. من از این عصبانی میشوم که در این شرایط که ماخودمان اولین کسانی هستیم که تلاش می کنیم تا اوضاع خوب پیش برود، از ما انتقاد می شود؛ رفتارها جوری است که انگار بازیکنان درزمین نمی دوند. پنج سال است که من اصلا اخبار را مطالعه نمی کنم. واقعا خبرها برایم مهم نیستند. به هواداران احترام می گذارم؛ خودم اولین کسی هستم که از خیلی چیزها رضایت ندارم... از اینکه تیممان آنطور که توقع می رود راندمان خوبی ندارد. همه ما از این موضوع عصبانی هستیم.»

6363