اعتراض هواداران نوکمپ به ریاست باشگاه با چرخش دستمالها

اعتراض هواداران نوکمپ به ریاست باشگاه با چرخش دستمالها

پایگاه خبری فوتبالی- جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در جریان بازی تیمش مقابل رئال سوسیداد لحظات سختی را پشت سر گذاشت؛ اگرچه آبی اناری ها دراین بازی توانستند به سه امتیاز مسابقه دست بیابنداما هواداران بارسا در طول 90 دقیقه بازی که در نوکمپ برگزار می شد، حسابی از شرمندگی رئیس باشگاهشان درآمدند.

به گزارش فوتبالی، بخشی از  هواداران حاضر در نوکمپ در جریان این بازی با چرخش دستمالهای سفید رنگشان، اعتراضشان را نسبت به نحوه مدیریت باشگاه ابراز کردند. این چرخش دستمالها ابتدا کمرنگ و با مشارکت تعداد کمی از هواداران بارسلونا در همان لحظات ابتدایی بازی و زمانی که سرود بارسلونا از بلندگوها پخش می شد آغاز شد ولی تدریجااین روش انتقادی جان گرفت و هواداران بیشتری به این کمپین پیوستند و در جریان بازی فریادهای :«بارتومئو استعفا استفعا» به وضوح شنیده می شد.

این اتفاقات در حالی رخ داد که رئیس باشگاه بارسلونا در جایگاه ویژه ورزشگاه حضورداشت و شاهد ابراز نارضایتی هواداران باشگاه از نحوه مدیریت باشگاه بود. البته انتقاد با چرخش دستمالها از سوی اکثریت هواداران حاضر در ورزشگاه صورت نگرفت و عده ای هم با سوت زدن نسبت به هوادارانی که دستمالها را به چرخش درآورده بودند، انتقاد می کردند. ولی در نهایت و با گذر دقایق تعداد دستمالهای سفیدی که به چرخش در می آمدند بیشتر و بیشتر میشد و جالب اینجاست که بخش زیادی از این هواداران در نزدیکی جایگاه ویژه ورزشگاه قرار داشتند.

البته در جریان بازی بارسلونا با ایبار چرخش دستمالها با شدت و مدت زمان بیشتری اتفاق افتاد. آن بازی حدودا 7 دقیقه به خاطر مشکلات تکنیکی دیرتر آغاز شد و در نتیجه هواداران زمان ایده آلی داشتند تا به ابراز اعتراضاتشان بپردازند.

آنچه مسلم است این است که هواداران بارسلونا از عملکرد مدیران باشگاهشان رضایت ندارندو بسیاری از این هواداران براین باورند که برگزاری انتخابات زودهنگام، تنها راه حل موجود است ولی بارتومئو قصد دارد که تا 30 ژوئن سال 2021 در سمتش بماند.

6363