رسمی / مدیر میلان پس از حمله به گازیدیس اخراج شد

رسمی / مدیر میلان پس از حمله به گازیدیس اخراج شد

پایگاه خبری فوتبالی – میلان رسما زوانیمیر بوبان، مدیرش را برکنار کرده است. او با ایوان گازیدیس، مدیر ارشد اجرایی باشگاه درگیری لفظی پیدا کرده و به صورت علنی به او تاخته بود.

میلان همچنین اعلام کرده که از استفانو پیولی، مربی تیم حمایت می‌کند. این در حالی است که شایعات گسترده حاکی از آن است که رالف رانگنیک جانشین او خواهد شد.

اوضاع در میلانلو بحرانی شده بود. بوبان در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت گفته بود: «گازیدیس ما را دور زده و با رانگنیک برای فصل بعد تماس گرفته است».

گزارش شده که بوبان دیشب به همین دلیل اخراج شده است، و امشب هم این خبر تایید شد. در بیانیه باشگاه آمده است: «میلان تایید می‌کند که به زوانیمیر بوبان اطلاع داده که قراردادش به عنوان مدیر ارشد فوتبال باشگاه از همین لحظه فسخ شده است. باشگاه از زوانیمیر بابت خدماتش به باشگاه در 9 ماه گذشته تشکر می‌کند، و برای او در ادامه دوران حرفه‌ای‌اش بهترین آرزوها را دارد. باشگاه همچنان از استفانو پیولی و تیمش در همه زمینه‌ها حمایت می‌کند و خوش‌بینانه به بازی‌های باقی‌مانده فصل 2020 نگاه می‌کند. رویای باشگاه بازگشت به سطح اول فوتبال اروپا است، و در همین حین به شکلی مسئولانه و مطابق با بازی جوانمردانه مالی، در باشگاه سرمایه‌گذاری می‌نیم.»

امروز تنها گازیدیس در تمرینات حضور داشت، و پائولو مالدینی و فردریک ماسارا در این جلسه حضور نداشتند. گفته می‌شود مالدینی و ماسارا هم در آستانه جدایی هستند.

8444