رکورد جدیدی که لیورپول به نام خود ثبت کرد

رکورد جدیدی که لیورپول به نام خود ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی – لیورپول در فصل جدید رکورد دیگری را جابجا کرد. آنها 22امین پیروزی خانگی پیاپی خود را در لیگ برتر تجربه کردند که رکوردی در این لیگ به شمار می‌رود.

مردان یورگن کلوپ مقابل بورنموث با گل کالوم ویلسون عقب افتادند، و به نظر می‌رسید که شب سخت دیگری در انتظار سرخ‌پوشان است.

لیورپول در چهار بازی قبلی خود سه شکست را تجربه کرده بود، ولی در بازی با بورنموث واکنش خوبی نشان داد. محمد صلاح در دقیقه 25 گل مساوی را زد، و سادیو مانه هم هشت دقیقه بعد نتیجه را دو بر یک کرد. بورنموث چند بار در آستانه رسیدن به گل تساوی قرار گرفت، اما لیورپول توانست 27امین برد خود در 29 هفته لیگ برتر را تجربه کند.

آنها در تمامی دیدارهای خانگی خود در این فصل در آنفیلد پیروز شده‌اند، و پنج امتیازی که از دست داده‌اند در خانه حریفان بوده است.

لیورپول حالا در آنفیلد 22 بازی پیاپی است که پیروز می‌شود، و 55 بازی است که نباخته است. از زمانی که بیل شنکلی مربی لیورپول بود، تاکنون نشده بود یک تیم در خانه‌اش تا این حد مقتدرانه عمل کند. لیورپول در 55 بازی خانگی اخیر خود 45 برد و 10 تساوی به دست آورده است.

تنها یک تیم بیشتر از لیورپول در خانه شکست نخورده است. چلسی در دوران اول حضور ژوزه مورینیو در استمفورد بریج، در سال‌های 2004 تا 2008 در 86 بازی خانگی پیاپی خود در لیگ نباخت.

8444