توضیح خواهر کریستیانو رونالدو در مورد آخرین شرایط مادرشان

توضیح خواهر کریستیانو رونالدو در مورد آخرین شرایط مادرشان

پایگاه خبری فوتبالی - مادر کریستیانو رونالدو هفته گذشته به علت سکته به بیمارستان منتقل شد و مورد درمان قرار گرفت. در حال حاضر دولورس در آی سی یو در حال درمان شدن است و این بار کتیا یکی از فرزندانش در اینستاگرام پیامی در مورد شرایط بیماری مادرشان منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، خواهر کریستیانو رونالدو پیامی را برای هواداران رونالدو که نگران سلامتی مادر ستاره پرتغالی هستند، منتشر کرد و نوشت:" ممنون از پیام هایی که در حمایت از مادرم منتشر کردید. در حال حاضر شرایطش پایدار است و در بیمارستان در حال درمان است. خانواده ام و من از کادر پزشکی به خاطر مراقبت هایشان تشکر می کنیم.  مادرم نیرومند و قدرتمند است. از حمایت و نیروی شما و از کادر پزشکی بیمارستان و از تمامی افرادی که نگران مادر ما هستند، تشکر می کنیم."

البته خواهر رونالدو پیام مشابهی را در صفحه اینستاگرام دولورس نیز منتشر کرده است تا این گونه خیال هواداران وی را راحت کند. در حال حاضر کریستیانو رونالدو در بیمارستان نلیو مندونچا در فونچال در حال درمان شدن است. در ا« جا بچه هایش و نامزدش مراقب او هستند. کریسیتانو رونالدو نیز هفته گذشته به فونچال سفر کرد تا در کنار مادرش باشد اما این روزها به تمرین یوونتوس ملحق شده است.