جذاب ترین فوتبالیست‌های جهان؛ رونالدو و مسی در رتبه هشتم و نهم!

جذاب ترین فوتبالیست‌های جهان؛ رونالدو و مسی در رتبه هشتم و نهم!

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه سان گزارشی را در مورد جذاب ترین فوتبالیست های فعلی یا سابق دنیا معرفی کرده است که دیوید بکام در سن 44 سالگی همچنان در بالاترین رتبه قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، بر اساس تحقیقاتی که توسط وبسایت "تیکت گام" انجام شده است، دیوید بکام جذاب ترین فرد مربوط به فوتبال است. بکام در این نظرسنجی 21.25 درصد آرا را از آن خود کسب کرده است. او اخیرا به عنوان مالک باشگاه اینتر میامی در لیگ فوتبال آمریکا به فوتبال برگشته است و البته تنها بازیکن بازنشسته لیست است.

نفر دوم لیست با 15 درصد آرا کمی عجیب به نظر می رسد. پائولو گاتزانیگا دروازه بان آرژانتینی است که در حال حاضر در تاتنهام توپ می زند. این دروازه بان با درخشش هوگو لوریس در این فصل نقش پررنگ تری پیدا کرده است. نفر سوم با 12.75 درصد آرا، روبن لوفتوس چیک است که در چلسی چندان درخشان عمل نمی کند اما اخیرا به عنوان مدل با شرکت "بوربری" قرارداد بسته است.

چهارمین نفر لیست، آندره گومز با 11.25 درصد آرا است. هافبک پرتغالی در بارسلونا دوران موفقی نداشت. این بازیکن در حال حاضر در اورتون توپ می زند. پنجمین نفر مارکو آسنسیو هافبک مایورکایی رئال مادرید با 8.75 درصد است. این بازیکن 24 ساله در شروع فصل با مصدومیت شدیدی مواجه شده و در حال ریکاوری است.

نفر ششم اولیویر ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی است که 7.5 درصد آرا را کسب کرده است. جرارد پیکه که به علت ازدواجش با شکیرا، خواننده سرشناس کلمبیایی در میان غیرفوتبالی ها شناخته می شود هم همین مقدار رای آورده است.

نفر هشتم کریستیانو رونالدو است که فقط 6.25 درصد آرا را بدست آورده که با توجه به محبوبیتش در میان برندهای تبلیغاتی در سرتاسر دنیا نکته عجیبی است. رقیب همیشگی او لیونل مسی است که 5 درصد رای آورده است. سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید با 3.75 درصد آرا در رده دهم جای دارد.