زیدان: رئال مادرید از من حمایت می‌کند اما کسی از فردا خبر ندارد

زیدان: رئال مادرید از من حمایت می‌کند اما کسی از فردا خبر ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، می گوید که حمایت لازم و کافی از او در باشگاه رئال مادرید صورت می گیرد اما تضمینی برای ادامه حضور او در این تیم وجود ندارد. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پس از پیروزی برابر بارسلونا در الکلاسیکوی برگشت این فصل و پس گرفتن صدرنشینی لالیگا، فردا باید در ورزشگاه خانگی رئال بتیس مهمان این تیم باشد و سه امتیاز مهم این دیدار را نیز به دست آورد. زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی درباره دشواری بازی های پیش روی این تیم صحبت کرد. سرمربی فرانسوی در پاسخ به سوالی درباره شیوع ویروس کرونا و احتمال لغو یا برگزار شدن بازی ها پشت درهای بسته گفت: " بازی در پشت درهای بسته و بدون هواداران چیز خوبی نیست و این موضوع درباره لغو بازی ها نیز صادق است. این اتفاق در ایتالیا و فرانسه رخ داده است و می تواند در اسپانیا نیز رخ دهد. این در حیطه اختیارات من نیست که در این باره بدانم و ما افرادی را داریم که به ما می گویند باید چه کاری انجام دهیم. به آدم هایی که اطلاعاتی در این زمینه دارند اعتماد می کنیم و به توصیه های آنها عمل می کنیم. " 

او در ادامه درباره رویارویی با رئال بتیس گفت: " می دانیم که بازی در این زمین و برابر این حریف سخت است. آنها اخیرا مشکل نتیجه گیری داشته اند اما تیم خوبی هستند. بازی بسیار فیزیکی در پیش خواهیم داشت اما از نظر فنی نیز حدس می زنم که دیدار خوبی داشته باشیم. " 

زیدان پاسخ هایی را نیز به خبرنگاران درباره تنی چند از بازیکنان تیم خود داده و گفت: " ماریانو دیاز نیز مانند سایر بازیکنان باید آماده باشد. وقتی تیمی به این خوبی دارید که پر از بازیکنان آماده است خط زدن هر کدام از آنها کار دشواری است. نکته مهم این است که وقتی به زمین می آیند آماده باشند. در مورد مارسلو نیز صحبت های زیادی مطرح می شود. او بازیکن مهمتی در تیم ماست. من از عملکرد او برابر بارسلونا راضی هستم. همه ما باید به همین روند ادامه دهیم. در این تیم هیچکس به دیگری ارجحیت ندارد. من به آنها این را گفته ام و باور دارم که همه بازیکنان مهم هستند و در آخر در تیم سهم دارند. در آخر من هستم که تصمیم میگیرم و کار آسانی نیز نیست. می دانم که بازیکنان چه فکری می کنند و دوست دارند بازی کنند. " 

سرمربی رئال مادرید درباره ادن هازاد و انجام عمل جراحی روی پای او پس از مصدومیت نیز اضافه کرد: " بله من پس از مصدومیت و همچنین پس از جراحی با او صحبت کردم. او بسیار از این اتفاق آسیب داد اما حالا جراحی به خوبی پیش رفته است و او در شرایط روحی بهتری قرار دارد. امیدوارم خیلی سریع بار دیگر به میدان برگردد. " 

زیدان اخیرا به یوونتوس لینک شده و گفته می شود که برنامه هایی نیز به او ارائه شده است. او در این باره اظهار داشت: " من فقط اینجا هستم و پیش از این نیز گفته بودم که از حضور در این تیم لذت می برم. من با کسی تماسی نگرفته و چیزی نمی دانم. صحبت های زیادی از بیرون تیم مطرح می شود. هیچ تضمینی برای ادامه کار در دنیای مربیگری وجود ندارد. نکته مهم تمرکز روی هر روز است. با این حال مشخص است که من از سوی باشگاه حمایت می شوم. کسانی که اینجا کار می کنیم در مسیر یکسانی قرار داریم. من در حال حاضر سرمربی رئال مادرید هستم اما این موضوع می تواند فردا تغییر کند. " 

1070