پاشایی: با ۱۰ بازیکن تمرین می‌کنیم

پاشایی: با ۱۰ بازیکن تمرین می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تمرینات را با ۱۰ بازیکن آغاز می‌کنیم و سایر بازیکنان در شهر خود تمرینات انفرادی انجام می‌دهند.

پایگاه خبری فوتبالی، حسین پاشایی در گفت‌وگویی، در مورد برنامه تمرینی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: فعلا تمرینات تا روز دوشنبه هفته جاری تعطیل است. از دوشنبه تمرینات را آغاز می‌کنیم. فقط با بازیکنان ساکن تهران تمرینات گروهی را برگزار خواهیم کرد و سایر بازیکنان به صورت انفرادی در شهر محل سکونت‌شان تمرین خواهند کرد!

وی ادامه داد: به دلیل بیماری کرونا صلاح دیدیم بازیکنان در کنار خانواده باشند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند. قرار است فعلا انفرادی تمرین کنند. البته از این بابت به شدت صدمه می‌بینیم، ولی به اجبار باید این کار را کرد. از این رو فعلا به این شکل تمرین می‌کنیم تا شرایط تغییر کند و بتوانیم تمرینات را با همه نفرات آغاز کنیم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به نا مشخص بودن زمان برطرف شدن این بیماری تاکید کرد: از نظر ما بهتر است لیگ را تعطیل کنند. می‌توانند لیگ سال آینده را ۱۸ تیمی کنند و هیچ تیمی سقوط نکند و برای این که حق تیمی خورده نشود دو تیم از لیگ یک به لیگ برتر بیایند. به نظر می‌رسد بهترین راه‌کار تعطیلی لیگ است چرا که هیچ‌کس دوست ندارد آسیب ببیند.

7655