محرومیت دروازه بان منچستریونایتد به دلیل گاز گرفتن بازیکن حریف

محرومیت دروازه بان منچستریونایتد به دلیل گاز گرفتن بازیکن حریف

پایگاه خبری فوتبالی - کیران اوهارا، دروازه بان منچستریونایتد که به صورت قرضی در برتون آلبیون بازی می کند، به دلیل گاز گرفتن بازیکن حریف در دیدار هفته گذشته این تیم با محرومیت 6 جلسه ای روبرو شد. 

به گزارش فوتبالی، این دروازه بان در جریان تساوی 1 - 1 هفته گذشته تیمش با پیتربرو در دروازه ایستاده بود. بازیکنان تیم حریف در حال ارسال یک کرنر روی دروازه تیم برتون آلبیون بودند که اوهارا ناگهان سم اسمودیکس، هافبک تیم حریف، را گاز گرفت. این محرومیت در حالی اعلام شده که اوهارا در جریان بازی به دلیل انجام این عمل با تنبیهی مواجه نشد اما پس از بازی اتهام انجام بازی خشن به او نسبت داده شد و تحقیقات آغاز شد. در بخشی از بیانیه ای که اتحادیه فوتبال انگلیس در این باره منتشر کرد، آمده: " کمیته انضباطی تصمیم گرفته که کیران اوهارا را به مدت 6 هفته از همراهی تیم خود محروم کند و او همچنین بر اساس قانونی ای 3 این اتحادیه باید مبلغ 2500 پوند نیز به عنوان جریمه پرداخت کند. این دروازه بان رفتار نادرست خود در دقیقه 44 بازی برابر پیتربور را تکیب کرد اما شواهد نشان می دهد که او مقصر است. " 

اوهارا این فرصت را دارد که به رای صادر شده اعتراض کند اما اگر میزان محرومیت او تغییر نکند حدود یک ماه باید دور از میادین باشد. بازیکن تیم ملی ایرلند پیش از این حتی یک بازی نیز با تیم بزرگسالان منچستریونایتد انجام نداده و قرارداد او با شیاطین سرخ در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید. 

1070