مصدومیت آلیسون، جدی‌تر از آن‌چه تصور می‌شد؟

مصدومیت آلیسون، جدی‌تر از آن‌چه تصور می‌شد؟

پایگاه خبری فوتبالی – لیورپول اعلام کرده که آلیسون فعلا دور از میادین است. تیته، مربی تیم ملی برزیل هم با لیست بازیکنان دعوت‌شده نشان داده که مصدومیت او شاید شدیدتر از چیزی باشد که تصور می‌شد. تیته او را برای دو بازی مقدماتی جام جهانی 2022 برابر بولیوی و پرو به تیم ملی دعوت نکرده است. این دو بازی در 7 و 11 فروردین برگزار می‌شوند.

آلیسون در لیورپول از ناحیه لگن مصدوم است. یورگن کلوپ گفته که این دروازه‌بان 27ساله در بازی‌های آتی حضور نخواهد داشت. این ضربه‌ای نابهنگام به لیورپول است، و برخی می‌گویند که او شاید تا سه هفته نتواند بازی کند.

کلوپ گفته بود: «می‌توانم بگویم که او پس از تعطیلات دیدارهای ملی با صد درصد آمادگی برمی‌گردد. باید دید که قبل از آن هم می‌توانیم از او استفاده کنیم یا نه.»

اما به نظر می‌رسد که امکان حضور آلیسون در ترکیب لیورپول پیش از آن موقع وجود نداشته باشد. تیته سه دروازه‌بان دیگر، یعنی وورتون، ادرسون، و ایوان را به تیم ملی فراخوانده است.

البته این احتمال وجود دارد که تیته درباره آلیسون احتیاط کرده باشد، چرا که لیورپول هم اعلام کرده که نمی‌خواهد سلامت آلیسون بی‌دلیل به خطر بیفتد، اما در هر حال برزیل برای دیدارهای پیش رو نیاز به قوی‌ترین تیم ممکن خود دارد. تیته برای سایر پست‌ها، بهترین بازیکنانی که می‌توانسته را انتخاب کرده است.

8444