ژیرو: دوست دارم در چلسی بمانم

ژیرو: دوست دارم در چلسی بمانم

پایگاه خبری فوتبالی – اولیویه ژیرو گفته که دوست دارد در چلسی بماند. در ژانویه خبرهای زیادی درباره انتقال او به گوش می‌رسید، اما او در نهایت در چلسی ماندنی شد.

به نظر می‌رسید که ژیرو در زمستان از چلسی برود و لاتزیو و اینتر هم به دنبال جذبش بودند، و حتی گفته می‌شد که او با اینتر به توافق هم رسیده است.

ژیرو می‌خواهد پیش از یورو 2020 تا جای ممکن در میدان بازی کند و امیدوار است که دیدیه دشان، مربی تیم ملی فرانسه را مجاب کند که شایسته حضور در تیم ملی است.

اوضاع او در لندن پس از ژانویه بهتر شد، به‌ویژه که تامی آبراهام، مهاجم اصلی چلسی هم مصدوم شد. ژیرو حالا می‌گوید که دوست دارد قراردادش را با آبی‌ها تمدید کند: «بله، بله، البته. چند ماه تا پایان فصل مانده، بازی‌هایی هستند که باید در آنها پیروز شویم، و شاید یک قهرمانی دیگر هم کسب کنیم. پس از آن، می‌دانید، من دو، سه فصل قشنگ پیش رو دارم. حالا زمان صحبت درباره قراردادها و این چیزها نیست، اما من در هنگامی که موقعش شود در این باره تصمیم خواهم گرفت.»

ژیرو همچنین گفت که فرانک لمپارد مجابش کرد که بماند: «ژانویه ماه سختی برای من بود. من با مربی صحبت کردم و حرف او را باور کردم. او گفت که من فرصت خودم را خواهم داشت. او البته به من هم فرصت داد. من تلاش کردم که اعتماد او را برگردانم.»

8444